Search engine friendy / Mobile friendly
Oblika in uporabnost spletne strani sta osnovna faktorja, ki vplivata na uporabniško izkušnjo obiskovalca in uspešnost indeksiranja s strani spletnih pajkov. Google poizkuša s svojimi pajki ugotoviti, kako enostavno lahko obiskovalci na vaši strani najdejo tisto kar iščejo (kar so vnesli kot iskalni niz v Google iskalnik).
Uporabnikom prijazna stran se prilagaja različnim ekranom in napravam s katerimi obiskovalci brskajo po vaši spletni strani. Izdelava odzivne spletne strani (Responsive design) omogoča dobro berljivost vsebine na vseh napravah, a je potrebno ustrezno poskrbeti tudi za slovnico, obliko in strukturo besedila – vse, kar vpliva na preglednost in hitrost zaznavanja informacij.
Na telefonih je zraven berljivosti in prilagojene navigacije zelo pomembna tudi hitrost nalaganja strani. Ti dejavniki zelo vplivajo na uporabniško izkušnjo in posledično na Bounce rate strani. Bounce rate je razmerje med obiskovalci, ki zapusti spletno stran, brez interakcije in tistimi, ki so si ogledali še druge vaše strani. Višji kot je Bounce rate, slabše bo vaša stran uvrščena v rezultatih iskanja.
Mobile friendly spletna stran nudi obiskovalcem dobro uporabniško izkušnjo tudi na mobilnih napravah. Da bi čim več lastnikov spletnih strani prepričali v izdelavo Mobile friendly strani, so pri Google-u začeli Mobile friendly strani uvrščati višje kot tiste, ki niso prilagojene na mobilne naprave. To pravilo velja za iskanje preko na mobilnih napravah. Naslednji korak Googla k izboljšanju uporabniške izkušnje na telefonih je uvedba AMP – Accelerated Mobile Pages projekta. Gre za poseben format strani, ki jih Google shrani neposredno v omrežje svojih strežnikov. Vsebina se tako prikaže tudi do 30x hitreje, kot klasična spletna stan.