On-site SEO optimizacija 1
On-site SEO optimizacija 1

Optimiziranje vsebine in HTML izvorne kode

On-site SEO optimizacija

On-page SEO uporabnikom in spletnim iskalnikom pomaga:

  • Razumeti, kakšna je vsebina spletne strani (katere informacije lahko pričakujejo na njej).
  • Identificirati spletno stran, kot najbolj ustrezno, glede na iskalno poizvedbo na določeno ključno besedno zvezo.
  • Uveljaviti spletno stran kot koristno in zaupanja vredno za visoko uvrstitev med rezultati iskanja.

Kaj je On-site SEO optimizacija?

n-site SEO optimizacija je postopek s katerim prilagodimo posamezne elemente na spletni strani z namenom doseganja višje pozicije v iskalnikih, povečanjem relevantnih obiskov in izboljšanje uporabniške izkušnje. On-site optimizacija se nanaša na optimiziranje vsebine in HTML izvorne kode strani, medtem ko pri off-site SEO optimizaciji iščemo zunanje signale za povečanje avtoritete spletne strani.

Vsebino in izvorno kodo spletne strani je potrebno SEO optimizirati tako, da bodo iskalniki razumeli in pravilno indeksirali vsebino. Dobra SEO optimizacija spletne strani pomaga iskalnim pajkom (Google, Yahoo, Bing,..) razumeti, kakšne informacije bo človek dobil, če bo obiskal stran ali trgovino. Predvidoma že sama izdelava spletnih strani zajema postavitev načrta strani, ki zajema tudi ustrezno prilagoditev kode spletne strani. Iskalniki se trudijo uporabnikom ponuditi visoko kakovostno vsebino, glede na določeno iskalno poizvedbo (ključno besedo). Optimizirana spletna trgovina ali stran je tudi obiskovalcem veliko bolj prijazna do uporabe, njena vsebina pa hitro in jasno razumljiva.

On-site SEO optimizacija 3

Kateri elementi strani vplivajo na On-site optimizacijo?

Posamezni elementi z različnimi faktorji vplivajo na uvrstitev strani v iskalniku.

Seznam najpomembnejših on-site elementov spletne strani, ki vplivajo na pozicijo strani v Google iskalniku:

  1. Naslov strani
  2. URL naslov
  3. Meta opis strani
  4. Vsebina strani
  5. Iskalnikom in uporabnikom prijazna stran
 

KONTAKT

Poiščite SEO napake na vaši strani!

Seznam napak zaradi katerih vas Google ne uvršča na TOP pozicije.

Kako odkriti napake na vaši strani

On site dejavnike, ki negativno vplivajo na on site optimizacijo spletne strani ugotavljamo z Analizo spletne strani. Z  naprednimi orodji in metodami odkrijemo napake na spletni strani, ki negativno vplivajo na uvrstitev v spletnih iskalnikih. Na podlagi opravljene analize se izdela poročilo z navodili kako napake odpraviti, da bo vaša spletna stran ali trgovina v skladu s priporočili modernih spletnih iskalnikov.

TOP 5 on-site elementov, ki vplivajo na SEO spletne strani

1. Naslov strani

Title tags / Page title
Title tag je drugi najpomembnejši element spletne strani in določa naslov strani, ki je prikazan v Google-u. Ker je to najbolj viden element med Google rezultati, je zelo pomembno kako je oblikovan. Naslov spletne strani je zelo pomemben za SEO optimizacijo. A ne pozabite: Primarni cilj prikazanega rezultata v Google-u je prepričati ciljne uporabnike, da kliknejo na povezavo do vaše strani.

On-site SEO optimizacija 4

DA:

  • Naslov strani naj vsebuje ključno besedo, a mora ostati točen in jedrnat opis vsebine strani.
  • Ključne besede na katere želite optimizirati spletno stran postavite na začetek naslova.
  • Če gre za dobro znano blagovno znamko, jo dodajte v naslov strani. S tem boste povečali CTR razmerje med prikazi in kliki.
  • Google prikazuje prvih 50-60 znakov naslova strani zato naslov naj ne bo predolg.
  • Vsaka stran naj ima unikatni naslov.
  • Za predogled vašega naslova strani v Goolge lahko uporabite Moz Title Tag orodje.

NE:

  • Izogibajte se naslovom v katerem naštevate ključne besedne zveze ali njihove različice. Takšni naslovi uporabnikom ne povedo vsebine strani, kar posledično zmanjša CTR strani (Clicktrough rate).
  • Naslov strani se naj ujema z vsebino strani. Ta naj bo kvalitetno napisana, da bodo uporabniki strani našli tiste informacije, o katerih jih nagovarjate v naslovu strani (Title tags).

2. URL naslov

URL
URL naslov je lokacija spletne strani, ki jo vpišete v naslovno vrstico brskalnika. Običajno se URL-ji oblikujejo tako, da dobimo drevesno strukturo strani in podstrani ali kategorij. Iskalniki najpogosteje izpisujejo URL strani pod naslovom strani (Title tags) in nad opisom strani (Meta Description).

On-site SEO optimizacija 5

DA:

  • V URL strani vključite ključno besedo.
  • URL naj bo smiseln, berljiv in dolg do 5 besed (manj kot 90 znakov).
  • Z URL-ji oblikujte strukturo strani kategorija/podkategorija/produkt.
  • Uporabite Canonical povezave, če je do enake strani mogoče priti preko dveh ali več različnih URL-jev.

NE:

  • URL-ji strani naj ne vsebujejo šumnikov in posebnih znakov.
  • V URL naslovih ne uporabljajte presledke. Nadomestite jih s “-” ali “_”.
  • Če je stran že indeksirana s strani iskalnikov (Google) ali ima dobre vhodne povezave (povezave iz drugih strani) ne spreminjajte URL-jev brez ustreznih preusmeritev tipa 301.

3. Meta opisi

Meta description
Meta opis strani je HTML atribut, ki iskalnikom posreduje jedrnat povzetek vsebine strani. Iskalniki jih izpisujejo pod URL-jem strani, zato so pomembni za SEO optimizacijo in povečanje CTR-ja.

Primer kode strani, ki vsebuje Meta opis podatek:

On-site SEO optimizacija 6

DA:

  • V meta opis vključite ključno besedo.
  • Optimalna dolžina povzetka je med 140 in 160 znaki.
  • Povzetki naj bodo smiselni, opisni in naj ustrezajo vsebini spletne strani.
  • Vsebino meta opisa napišite mamljivo in vključite klic k akciji – namenjena je uporabnikom ne Google-u.
  • Za pisanje Meta description povzetka strani lahko uporabite SERP orodje.
  • Če je vaša stran postavljena v WordPress CMS-ju uporabite Yoast SEO vtičnik.

NE:

  • V Meta opisu ne naštevajte ključnih besed.
  • Meta opisi morajo biti unikatni.
  • Od Septembra 2009 Google ne upošteva Meta opisa in Meta ključnih besed neposredno v algoritmu za določitev pozicije v rezultatih iskanja.

4. Vsebina strani

Page content Google želi uporabniku ponuditi najbolj kvalitetno vsebino, glede na iskalni niz. Edini način za dosego tega je kvalitetna, dovolj obsežna in uporabniku prijazna vsebina spletne strani.

Vsebina spletne strani je osnova za uspešno poslovanje na spletu skozi vsebinski marketing. V raziskavi uspešnosti vsebinskega marketinga, ki so jo opravili pri HubSpot-u, je bilo ugotovljeno, da več kot 75% potrošnikov na spletu poišče informacije o poslu ali artiklu preko vsebinskih člankov. Prav gotovo ste že slišali za  frazo: “Vsebina je kralj.” . Na vaši spletni strani morate objaviti vsebino, ki bo spodbudila obiskovalce k brskanju po vaši stani in povečala interes v vašo storitev ali artikel.

On-site SEO optimizacija 7

DA:

  • Vsebina naj bo kvalitetna in dobro berljiva na vseh napravah (responsive in mobile friendly).
  • Stran naj ima vsebino dolgo med 2500 in 3000 besedami.
  • Ustvarite interne URL povezave.
  • Povezavam na druge strani (druga domena) dodajte oznako target=”_balnk”. Tako bo stran prikazana v novem oknu spletnega brskalnika.
  • Uporabite H1 HTML oznako.
  • Napišite 3-5 relevantnih podnaslovov, ki naj imajo H2 HTML oznako.
  • Vključite optimizirane slike, ki naj imajo v nazivu ključne besede in vpisane ALT oznake v HTML kodi.
  • V prvem odstavku (100-150 besed) vključite ključno besedo.
  • Hitrost nalaganja strani je zelo pomembna.

NE:

  • H1 naslov je lahko samo eden.
  • Ne ponavljate ključnih besed v H1 in H2 naslovih za vsako ceno.
  • Ne ponavljajte ključnih besed v tekstu strani.
  • Vsebina strani naj bo unikatna (ne kopirajte vsebin iz drugih virov, ker jih Google primerja – tudi .pdf-e in strani napisane v drugih jezikih).
  • Redno preverjajte URL povezave na strani, da ne pride do 404 napake.
  • Ne dodajajte povezav na strani, ki niso relevantne vsebini vaše ali so s strani Google slabo ocenjene (Page authority in Domain Authority).

5. Iskalnikom in uporabnikom prijazna stran

Search engine friendy / Mobile friendly
Oblika in uporabnost spletne strani sta osnovna faktorja, ki vplivata na uporabniško izkušnjo obiskovalca in uspešnost indeksiranja s strani spletnih pajkov. Google poizkuša s svojimi pajki ugotoviti, kako enostavno lahko obiskovalci na vaši strani najdejo tisto kar iščejo (kar so vnesli kot iskalni niz v Google iskalnik).

Uporabnikom prijazna stran se prilagaja različnim ekranom in napravam s katerimi obiskovalci brskajo po vaši spletni strani. Izdelava odzivne spletne strani (Responsive design)  omogoča dobro berljivost vsebine na vseh napravah, a je potrebno ustrezno poskrbeti tudi za slovnico, obliko in strukturo besedila – vse, kar vpliva na preglednost in hitrost zaznavanja informacij.

Na telefonih je zraven berljivosti in prilagojene navigacije zelo pomembna tudi hitrost nalaganja strani. Ti dejavniki zelo vplivajo na uporabniško izkušnjo in posledično na Bounce rate strani. Bounce rate je razmerje med obiskovalci, ki zapusti spletno stran, brez interakcije in tistimi, ki so si ogledali še druge  vaše strani. Višji kot je Bounce rate, slabše bo vaša stran uvrščena v rezultatih iskanja.

Mobile friendly spletna stran nudi obiskovalcem dobro uporabniško izkušnjo tudi na mobilnih napravah. Da bi čim več lastnikov spletnih strani prepričali v izdelavo Mobile friendly strani, so pri Google-u začeli Mobile friendly strani uvrščati višje kot tiste, ki niso prilagojene na mobilne naprave. To pravilo velja za iskanje preko na mobilnih napravah. Naslednji korak Googla k izboljšanju uporabniške izkušnje na telefonih je uvedba AMP – Accelerated Mobile Pages projekta. Gre za poseben format strani, ki jih Google shrani neposredno v omrežje svojih strežnikov. Vsebina se tako prikaže tudi do 30x hitreje, kot klasična spletna stan.

On-site SEO optimizacija 8

Kako je vaša spletna stan prijazna do mobilnih naprav lahko preverite na strani Mobile website Testing Tool.
Če vaša spletna stran podpira tudi Google AMP, lahko preverite na strani AMP Test.


Shopping Basket

Maribor
Slovenska ulica 17
2000 Maribor

Ljubljana
Kavčičeva ulica 66
1000 Ljubljana

Pošljite nam sporočilo