Optimizacija spletne trgovine 1
Optimizacija spletne trgovine 2

Optimizacija spletne trgovine

Tako kot pri on site optimizaciji spletne strani, je potrebno tudi vsebine spletne trgovine optimalno prilagoditi na zahteve iskalnikov.

Ključni SEO elementi spletne trgovine so:

 

  • Meta naslov
  • Meta opis
  • Opis artikla
  • URL naslov
  •  

Optimizacija spletne trgovine na Google

Brez dvoma smo si enotni, da je vsem cilj uvrstiti spletno trgovino na Google-u pred konkurenco. SEO optimizacija spletne trgovine je pravi pristop k dvigu pozicije vaše trgovine med rezultati iskanja. Posledično se poveča obisk in ob dobri uporabniški izkušnji tudi prodaja. Najprej moramo poskrbeti za On page optimizacijo spletne trgovine. A še preden se lotite spreminjati vsebine na strani, naredite raziskavo ključnih besednih zvez in analizo vaše konkurence. Napačen pristop in ciljanje na napačne ključne besede lahko privede do izgube kakovostnega prometa (potencialnih kupcev).

Pripravite strategijo in seznam ključnih besed za optimizacijo trgovine na podlagi analiz in raziskav!

Strategijo optimizacije in izbiro ključnih besed opravimo na podlagi Google analize, pri čemer upoštevamo ustreznost, iskalni doseg in težavnost ključne besede glede na konkurenco.  Z analizo določimo:

    • Dejansko pozicijo vaše trgovine ali strani v primerjavi z vašo konkurenco. 
      Poročilo o dejanski poziciji v iskalnikih za ključne besedne zveze in primerjava s konkurenco.
    • Preverimo trenutne pristajalne strani
      Če se optimizacija izvaja za že obstoječo trgovino, preverimo pristajalne strani za posamezno ključno besedno zvezo.
    • Določitev težavnosti
      Za vsako ključno besedno zvezo se oceni koliko truda bo potrebnega, da prehitimo konkurenco.
    • Doseg ključnih besednih zvez
      Pove koliko odstotkov klikov pridobi določena stan glede na njeno pozicijo iskalniku.

Naročite analizo

390 osnovna cena
  • Inštalacija vmesnika v spletna trgovino OpenCart
  • Konfiguracija vmesnika
  • Testiranje vmesnika
Optimizacija spletne trgovine 3

Če se želite analize in raziskovanja ključnih besednih zvez lotili sami, si pomagate z orodji za analizo konkurence Ahrefs ali MOZ. Izbor ključnih besednih zvez boste najlažje pripravili s orodjem Keyword Explorer in Google Keyword Planner.

KONTAKT

Poročilo SEO elemetov naše trgovine!

Izdelamo seznam in oceno on site elementov vaše spletne trgovine, ki vplivajo na Google uvrstitev.

Nastavitve SEO elementov v spletni trgovini

Občutek varnosti je danes za kupce izjemnega pomena. Danes je na spletu SSL protokol (Secure Socket Layer) standard pri spletnem oblikovanju in razvoju. To je kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na svetovnem spletu. Veliko starejših internetnih strani in trgovin ga nima, zato je dobro, da bi ga dodali. Pri izdelavi novih spletnih mest pa je SSL pravzaprav nujen. Varnost, ki ga SSL nudi kupcem, je lahko tisti odločujoči razlog, da nakup opravijo pri vas.

Meta naslov

V večini primerov ponudniki v polje Meta naslov zapišejo enak podatek kot v ime izdelka, kar je z vidika optimizacije strani izdelka napačno! Meta naslov je namreč eden najpomembnejših elementov spletne trgovine, saj določa naslov strani. Je najbolj viden med Google rezultati in je zato za optimizacijo spletne trgovine zelo pomemben. Meta naslov naj bo oblikovan tako, da bo kupcem razumljivo kaj prodajate in jih bo prepričal da kliknejo na povezavo

Optimizacija spletne trgovine 4

V Meta naslovih:

  • Uporabite ključno besedo, a naslov mora ostati točen in jedrnat opis vsebine strani. NE naštevajte ključnih besed v naslovu in naslov oblikujte tako, DA kupcem pove kaj lahko pričakuje ob kliku na rezultat isklnika.
  • Ključno besedo postavite na začetek meta naslova artikla ali kategorije.
  • Če gre za poznano blagovno znamko, jo dodajte v naslov.
  • Meta naslov naj bo dolg 50-60 znakov.
  • Meta naslovi se ne smejo ponavljati – napišite unikatni naslov za vsak artikel, kategorijo,…
  • Naslov artikla se mora ujemati z dejansko vsebino/opisom artikla v vaši spletni trgovini.

Meta opis

Meta opis posreduje iskalniku kratek opis vsebine artikla ali kategorije. Te podatke iskalniki najpogosteje izpišejo pod URL-naslovom strani in vplivajo tudi na optimizacijo spletne trgovine.

Optimizacija spletne trgovine 5

Meta opis:

  • Meta opis naj v začetku teksta vsebuje ključno besedo.
  • Dolžina kratkega opisa artikla ali kategorije naj bo med 140 in 160 znaki.
  • Tekst naj bo smiseln, opis pa naj povzema vsebino strani.
  • Meta opis sestavite mamljivo in vključite klic k akciji.
  • NE naštevajte ključnih besed ali njenih različic.
  • Meta opisi naj bodo unikatni.

Opis artikla - vsebina strani

Obiskovalec spletne trgovine želi pred nakupom pridobiti čim več informacij o izdelku za katerega se zanima. Optimizacija spletne trgovine Google-u olajša ponuditi uporabnikom najbolj kvalitetno in relevantno vsebino na iskalni niz.

Če želimo na spletu uspešno poslovati, moramo obiskovalce spletne trgovine pretvoriti v kupce. Prvi korak v tem procesu je kvalitetna in pregledna vsebina, ki kupca pelje od faze informiranja, preko navdušenja do faze zaupanja in nakupa artikla ali storitve.  Zraven klasične predstavitve artiklov v trgovini, moramo uvesti tudi vsebinski marketing, ki obiskovalce spodbuja k brskanju po spletni trgovini.

Kaj naj vsebuje vsebinska stran izdelka:

  • Informacije o izdelku naj bodo kvalitetne in napisane tako, da bo stran izdelka dobro berljiva tudi na mobilnih telefonih. Ključno besedo vključite že v prvem odstavku.
  • Opis artikla naj bo čim bolj unikaten (ne prepisujte vsebin iz drugih strani – napišite in oblikujte jih po svoje).
  • Poudarite dobre lastnosti izdelka z uporabo “krepke” pisave.
  • Vključite grafične elemente, ki stan popestrijo in obiskovalcu dajo hitro vizualno informacijo.
  • Stran izdelka naj ne bo predolga. V namen priprave marketinške vsebine uporabite integriran blog ali CMS strani.
  • Ustvarite interne URL povezave do proizvajalčeve strani, dopolnilnih ali sorodnih artiklov.
  • Če ustvarite neposredno povezavo do proizvajalca izdelka, ji dodajte HTML oznako target=”_balnk”. Tako bo stran proizvajalca prikazana v novem oknu brskalnika.
  • Prilagodite H1 naslov (SEO Heading Title) artikla tako, da bo SEO prijazen. Primer: Senčilo za strešno okno Velux – Siesta
  • Uporabite H2 HTML oznako za poudarjanje segmentov (npr. “Lastnosti Velux senčila Siesta“).
  • Izberite privlačne slike, ki naj bodo optimizirane za objavo na spletu. V polje SEO ALT Images vpišite naziv artikla, ki naj vključuje ključno besedo. Primer: Senčilo za strešno okno Siesta
  • SEO Title Images je tekst, ki se izpiše ob pomiku miškinega kazalca na sliko. Vsebuje naj ključno besedo, vključite pa lahko tudi dodaten klic k akciji npr: Siesta senčilo za strešno okno Velux
  • Če za izdelke obstajajo dodatni dokumenti (navodila za uporabo, katalog,…) jih pripnite k strani artikla. V naziv dokumentov vključite naziv artikla in ključno besedo.
Optimizacija spletne trgovine 6

URL naslov

SEO URL je naslov, kjer se nahaja vaš produkt ali kategorija. Optimalno oblikovani URL naslovi artiklov in kategorij oblikujejo drevesno strukturo spletnega mesta. Google izpisuje URL med Meta naslovom in Meta opisom.

Z optimizacijo internetne trgovine skušamo Google prepričati, da imamo za iskani niz na naši strani najbolj kvalitetni odgovor. To zaupanje si gradimo počasi in Google si v svoje arhive beleži mrežo URL naslovov, ki so povezani z našo stranjo. Mnoge spletne trgovine ob ukinitvi prodaje izdelka, stran izdelka popolnoma izbrišejo, kar je z vidika optimizacije trgovine slabo. Izgubite SEO vrednost, obiskovalci pa dobijo sporočilo o napaki 404.

Rešitev je več a najbolj primerno je potrebno poiskati skupaj z lastnikom trgovine.

Trajna 301 preusmeritev URL naslovov
Če je stari artikel nadomestil novi model, predlagamo stalno preusmeritev URL-ja na URL naslov novega modela. Googlu tako povemo, da želimo stari artikel nadomestiti z novim, pri tem pa se SEO ocena ohrani.

Preusmeritev v nadrejeno kategorijo
Osnovni namen te rešitve preusmeritev obiskovalcev v nadrejeno kategorijo, da jim spletna trgovina ne prikaže stran z napako 404. Če obiskovalcev ne morete preusmeriti na novi ali nadomestni izdelek v trgovini, ga usmerite v nadrejeno kategorijo.

Trajno izbrisana stran
Če ste prepričani, da želite stran z izdelkom trajno odstraniti in v trgovini nimate nadomestnih izdelkov, ki bi jih lahko ponudili obiskovalcem, lahko stran izdelka popolnoma izbrišete. URL označite s kodo stanja 410, ki Googlu pove, da je bil URL artikla trajno odstranjen in se ne bo več nikoli uporabljal.

Uporabite obstoječ URL – predlagana rešitev
Opisi izdelkov imajo informacijsko vrednost za obstoječe stranke ali obiskovalce, ki želijo o artiklu izvedeti več informacij. Na strani artikla onemogočite opcijo nakupa in obiskovalcem ponudite nov model izdelka ali druge alternativne produkte.

Optimizacija spletne trgovine 7

Na kaj paziti pri URL naslovih:

  • Vključite ključno besedo.
  • URL naslov mora biti smiseln in berljiv.
  • Optimalna dolžina URL naslova je do 5 besed (< 90 znakov).
  • URL-je oblikujte v smiselno strukturo spletne trgovine: kategorija/podkategorija/artikel.
  • V spletni trgovini obvezno nastavite Canonical povezave.
  • URL naslovi naj NE vsebujejo posebnih znakov, šumnikov ali presledkov (nadomestite jih s “-” ali “_”).

POZOR!
Če gre za obstoječo spletno trgovino, katere je Google že uvrstil v svojo zbirko povezav, ali pa imate vzpostavljene kvalitetne povezave iz drugih strani, je potrebno obvezno urediti ustrezne preusmeritve 301.


Shopping Basket

Maribor
Slovenska ulica 17
2000 Maribor

Ljubljana
Kavčičeva ulica 66
1000 Ljubljana

Pošljite nam sporočilo