Izdelava ali prenova spletne strani z Wordpress 1
Izdelava ali prenova spletne strani z Wordpress 1

WordPress je zelo razširjena platforma za izdelavo internetnih strani

Spletna trgovina - kako jo izdelati ali predelati obstoječo?

Imate odlično idejo za prodajo preko spleta? Razmišljate o tem, da bi prenovili vašo obstoječo spletno trgovino? Si želite odpreti novo trgovino na spletu? Ste že razmislili o tem koliko denarja boste temu  lahko namenili, ampak sedaj vas čaka izbiranje med izdelovalci spletnih trgovin.

Pregovor res pravi Malo denarja, malo muzike, ampak veste kaj? Na spletu veliko denarja, še ne pomeni veliko muzike. Porabite lahko ogromno denarja, pa bo na koncu vaša spletna trgovina klavrno propadla. Izdelave spletne trgovine se je potrebno predvsem pravilno lotiti. In pri tem boste največ pravzaprav lahko storili sami in sicer preden se bo vaša spletna trgovina sploh začela zares izdelovati. Tudi z zelo omejenimi finančnimi sredstvi se da danes narediti dobro, odlično obiskano in uspešno spletno trgovino. Temu boste morali posvetiti nekaj časa, energije, načrtovanja in pametnega razmišljanja.

1. Razmišljanje in analiza

Želite novo, povsem novo spletno trgovino? Boste predelali in prenovili vašo obstoječo spletno prodajalno? V obeh primerih je analiza na prvem mestu. Danes je na voljo precej dobrih, brezplačnih spletnih orodij za analiziranje spletnih trgovin. Potrebno jih je le prilagoditi našim potrebam z ustreznimi nastavitvami. Predlagam vam, da temu namenite nekaj časa in se z analiziranjem malo poigrate. Verjemite mi, rezultati vas bodo presenetili. Vsekakor pa je nujno take ugotovitve uporabiti pri načrtovanju in izdelavi nove strani.

Izdelava ali prenova spletne strani z Wordpress 3

Razmišljanje, analiza, oblikovanje, načrtovanje

V kolikor načrtujete popolnoma trgovino, analizirajte kaj že obstaja, kaj vam je pri teh spletnih trgovinah všeč, kaj bi vi želeli drugače, kje vidite vaše prednosti, kje so slabosti konkurence. Izkoristite svoje prednosti in slabosti drugih. Načrtujete svojo spletno stran tako, da bo upoštevala vse kar ste z analizami ugotovili. Kadar razmišljate o prenovi obstoječe trgovine, analizirajte vašo spletno trgovino in jo primerjate tudi z vašo konkurenco.

V kolikor analiz ne morete narediti sami, jih za vas opravijo lahko tudi nekateri izdelovalci spletnih strani.

 

KONTAKT

Lahko pomagamo?

Imamo dolgoletne izkušnje z izdelavo WordPress spletnih strani

2. Brez načrta ne gre

V kolikor se boste izdelave ali obnove lotili brez načrta, imate zelo malo možnosti, da bo vaša spletna stran dobra. Približno toliko možnosti, kot da zadenete na loteriji! In verjetno ne želite prepustiti uspeha vaše spletne strani ali trgovine samo naključju.

Načrtujte čimveč: od tega kako bo izgledala vaša nakupovalna košarica, do tega ali boste želeli kupce, obiskovalce obveščati po mailih, ali boste imeli blog, članke, informacije, primerjave izdelkov, kakšne oblike plačil bodo možne, kje bo gumb Nakup, ali boste omogočili nakup brez registracije, ali bo nakup možen tudi preko mobitelov in tablic, boste imeli popuste, akcije, posebne ugodnosti za zveste kupce, kakšne bodo možnosti pošiljanja po pošti in tako dalje. Vse, prav vse, si zapišite.

Ko boste sredi noči razmišljali o tem, kako se bo na vašem računu čudežno nabiral denar, ker bo vaša spletna trgovina tako uspešna, si zapišite vsako idejo o tem kako to doseči. In zapisan načrt kasneje pripomore tudi k temu, da lahko izdelovalce spletnih strani spomnite, da so vam obljubili, da bodo to tudi storili. Izognili se boste nerodnih pogovorov v stilu, pa saj smo se o tem pogovarjali na tretjem sestanku! Zapisanega načrta se je najlažje držati, tako vam, kot na drugi strani tistim, ki bodo za vas spletno stran izdelovali. Načrt mora nujno vsebovati tudi SEO. To je optimizacija spletne strani. Strokovni izraz za tisto čarovnijo, ki bo omogočila, da boste na iskalnikih vedno na prvih mestih prve strani. SEO naj bo vključen od samega začetka, sicer boste v prihodnosti porabili mnogo, mnogo denarja, da se boste prebili na prva mesta spleta.

3. Izris "okvirjev"pristajalnih strani ali t.i. wireframe

Pristajalna stran? To je t.i. landing page, to je stran na kateri ‘pristane’ obiskovalec, ko pride na vašo stran. Wireframe? To je  podrobno izdelan načrt vsake posamezne pristajalne strani. Kje vas najdejo vaši kupci? Od tega je odvisno na kateri vaši pristajalni strani bodo pristali. Lahko, da bo kupec  ‘pristal’ na vaši vstopni ali domači strani, lahko se bo znašel na strani, kjer so navedene kategorije, morda na strani ene same kategorije, morda direktno pri določenem izdelku. Vse te strani morajo biti natančno in premišljeno izdelane. To so strani, ki kupce privabijo ali odbijejo.

Pri tem bo v veliko pomoč načrt, saj bodo vse te strani morale vsebovati vse kar bo v načrtu zapisano. Tu se boste odločali o tem, kje na vsaki strani bo kaj pozicionirano, kje bo tekst in kako dolg bo lahko, kje bodo fotografije, kako velike bodo in podobno. Wireframe vam bodo pripravili izdelovalci spletnih strani oziroma njihovi programerji.

Izdelava ali prenova spletne strani z Wordpress 4

Načrtovanje pristajalnih strani ali wireframe-ov

4. Izgled spletne trgovine - grafična podoba

Nekateri izdelovalci imajo v svojih ekipah tudi oblikovalce, tiste ljudi, ki se ukvarjajo in dobro spoznajo predvsem na izgled spletnih trgovin. Vedo, kaj je privlačno za kupce, kaj pritegne, kaj jih odbije, kaj jih zadrži kot obiskovalce in jih na koncu tudi lažje spremeni v kupce.

Tukaj se boste odločali o barvah, o vrsti pisave, velikosti črk, kako bodo oblikovani nakupni gumbi, kakšen bo znak za nakupovalno košarico in še veliko, veliko drugih malenkosti, ki zelo vplivajo na končni izgled strani. Sodelujte z izdelovalci, upoštevajte strokovnjake, upoštevajte pa tudi kar ste tudi sami ugotovili v analizah in med uporabo drugih spletnih trgovin.  Naj bo vaša spletna trgovina privlačna, drugačna, zanimiva, sveža, ampak tudi pregledna in enostavna.

5. Programiranje spletne trgovine

Sedaj je izdelan načrt, določene so pristajalne strani, grafična podoba je znana. Sedaj je čas, da vaša spletna trgovina zaživi – torej je potrebno sprogramirati vse kar ste določili. O tej fazi, če niste sami programerji, ni kaj veliko povedati. V kolikor ste pripravili dober načrt in dobro sodelovali z izdelovalci strani, bo končni izdelek tak kot ga pričakujete in bo tudi uspešen na spletu, prijazen do obiskovalcev in resnično uporaben.

6. Pisanje vsebin

Sicer sem tukaj pripravo vsebin zapisala kot zadnjo točko, vendar v resnici je zadnji, res zadnji čas, da začnete pripravljati vsebine v fazi wireframov in grafične podobe. Takrat namreč že veste, kje so teksti potrebni, kako dolgi morajo biti, kam bodo umeščeni. Vsebina je daes spletni kralj! Brez dobre vsebine se boste izgubili v množici podobnih trgovin, podobnih ponudnikov, podobnih prodajalcev.

Dobro pripravljena vsebina, taka, ki upošteva tudi SEO, bo najbolj zaslužna, da bodo obiskovalci na spletu našli vašo trgovino, da bo ne samo obiskana, ampak tudi brana, da se bodo k vam vračali, pri vas iskali informacije o izdelkih in se zvesto vračali tudi v vašo nakupovalno košarico. Dobra vsebina je storitev, ki jo danes vi na spletu nudite vašim obiskovalcem. Je tista, ki vas bo ločila od množice in poskrbela za uspeh. Za dobro vsebino si vzemite čas. In pri njej ne skoparite z denarjem. Vsak evro, ki ga boste vložili v dobro vsebino, se vam bo gotovo obrestoval.

Če znotraj svojega podjetja nimate primernih ljudi, najemite zunanje pisce. Danes vam bodo nekateri izdelovalci strani nudili tudi to možnost. Tisti, ki imajo znotraj svojega osebja ne samo programerje in oblikovalce, ampak tudi pisce, zelo dobro vedo, kaj je potrebno danes, da je spletna trgovina uspešna. In ko boste med ponudniki izbirali, kateri bi bil za vas najprimernejši, boste lahko takoj presodili kateri so tisti, ki vam lahko nudijo res celovito izdelavo spletne trgovine, ki je več kot le zapis v programskem jeziku.


Shopping Basket

Maribor
Slovenska ulica 17
2000 Maribor

Ljubljana
Kavčičeva ulica 66
1000 Ljubljana

Pošljite nam sporočilo