Sicer sem tukaj pripravo vsebin zapisala kot zadnjo točko, vendar v resnici je zadnji, res zadnji čas, da začnete pripravljati vsebine v fazi wireframov in grafične podobe. Takrat namreč že veste, kje so teksti potrebni, kako dolgi morajo biti, kam bodo umeščeni. Vsebina je daes spletni kralj! Brez dobre vsebine se boste izgubili v množici podobnih trgovin, podobnih ponudnikov, podobnih prodajalcev.
Dobro pripravljena vsebina, taka, ki upošteva tudi SEO, bo najbolj zaslužna, da bodo obiskovalci na spletu našli vašo trgovino, da bo ne samo obiskana, ampak tudi brana, da se bodo k vam vračali, pri vas iskali informacije o izdelkih in se zvesto vračali tudi v vašo nakupovalno košarico. Dobra vsebina je storitev, ki jo danes vi na spletu nudite vašim obiskovalcem. Je tista, ki vas bo ločila od množice in poskrbela za uspeh. Za dobro vsebino si vzemite čas. In pri njej ne skoparite z denarjem. Vsak evro, ki ga boste vložili v dobro vsebino, se vam bo gotovo obrestoval.
Če znotraj svojega podjetja nimate primernih ljudi, najemite zunanje pisce. Danes vam bodo nekateri izdelovalci strani nudili tudi to možnost. Tisti, ki imajo znotraj svojega osebja ne samo programerje in oblikovalce, ampak tudi pisce, zelo dobro vedo, kaj je potrebno danes, da je spletna trgovina uspešna. In ko boste med ponudniki izbirali, kateri bi bil za vas najprimernejši, boste lahko takoj presodili kateri so tisti, ki vam lahko nudijo res celovito izdelavo spletne trgovine, ki je več kot le zapis v programskem jeziku.