Danes ima večina blogov omogočeno komentiranje. V kolikor ste napisali odličen, kvaliteten prispevek z vsebino, ki se tematsko ujema z vsebino nekega drugega bloga, lahko v komentarju omenite svoj pripevek in dodate tudi povezavo. To je dober način za promocijo vašega bloga in s tem vašega spletnega mesta. Dobro je, da je vaš komentar pozitiven. Tako bodo tudi drugi z večjim veseljem dobre kometarje namenili tudi vam.
Priporočljivo je, da sami ‘sledite’ popularnim blogom in čimvečkrat napišete korektne, argumentirane in jedernate komentarje. V nekaterih lahko dodate povezavo na vaš blog. Bralci takim povezavam velikokrat sledijo. S tem si lahko hitro povečate vaš doseg in vidnost na spletu. Hkrati si lahko ustvarite tudi dober sloves in s tem dvigujete ugled vaše znamke, vašega imena, vašega bloga…
Spletne strani kot so LinkedIn ali Facebook omogočajo svojim članom, da postavljajo vprašanja. Če se pridružite kakšni tematski skupini, redno prebirajte vprašanja bralcev. Podobno kot komentarji v blogih, so odgovori na taka vprašanja izjemno učinkoviti. V kolikor ste prepričani, da je vaše znanje dovolj dobro in, da v vašem blogu bolj izčrpno govorite o neki tematiki, dodajte tudi povezavo.