Digitalni marketing - Subvencija za izdelavo spletne strani 1
Digitalni marketing - Subvencija za izdelavo spletne strani 1

General data protection regulation

Digitalni marketing - Subvencija za izdelavo spletne strani

Čemu služi vavčer za digitalni marketing?

Namen vavčerja je subvencioniranje uvajanja digitalnega marketinga. Podjetju se lahko po tem javnem pozivu izplača v celotnem obdobju (do leta 2023) največ do 8.500,00 EUR, pri čemer lahko prijavitelj dobi sofinancirane stroške za posamezno aktivnost samo enkrat v celotnem obdobju (do leta 2023).

Vavčer za digitalni marketing

Ciljna skupina podjetijMSP – gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge. Na dan oddaje vloge vsaj 1 zaposlen
Izključeni sektorjiKmetijstvo / ribištvo / trženje kmetijskih proizvodov
Dodatni pogojiNi v stečaju, nima neplačanih davčnih obveznosti in podobno
Namen razpisaUvajanje digitalnega marketinga, s čimer se bo povečala konkurenčnost, dodana vrednost oz. prihodki od prodaje.
Upravičeni stroški / ukrepiUpravičeni stroški so stroški storitev zunanjih izvajalcev.
Intenzivnost pomoči60% upravičenih stroškov => do 8.500 EUR
Storitve zunanjih izvajalcev1.Stroš ki izdelave nove spletne strani, vključno z mobilno prilagoditvijo ter izvedba testiranja (500 – 1.500 €)

2.Stroški izdelave nove mobilne aplikacije in izvedba testiranja (500 – 2000 €)

3.Stroški vzpostavitve lastne spletne trgovine (500 – 2.500€)

4.Stroški vzpostavitve lastne rezervacijske platforme (500 – 2.500€).

Zunanji izvajalecprijavitelj mora navesti zunanjega izvajalca, izbranega iz kataloga strokovnjakov za področje digitalnega marketinga (katalog DIH Slovenija)
PovezanostPrijavitelj in izvajalec ne smeta biti lastniško povezana.
Obdobje upravičenih stroškovUpravičene aktivnosti morajo biti zaključene v roku 6 mesecev od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju.
Rok oddajedo 31.10.2019

Spletna stran

Spletne stranispletne trgovine in mobilne aplikacije so dan danes temelj moderne komunikacije. Da dosežemo estetsko in uporabniku prijazno (user-centered design) spletno stran jo moramo natančno načrtovati. Stvari, na katere moramo biti pozorni, so sledeče:

  • Vsebina mora biti smiselna z točno določenim namenom. Uporabnik mora razumeti, čemu in komu je spletna stran namenjena in kaj želimo od uporabnika.
  • Vizualno in estetsko privlačna spletna stran bo bolj uspešna. To je področje, ki vas bo že na prvi pogled uvrstilo nad konkurenco in hkrati uporabnikom olajša uporabo spletne strani.
  • Tehnična učinkovitost vodi do nemotenega in hitrega dostopa do spletne strani. Boljša učinkovitost pomeni tudi, da nas uporabniki lažje najdejo.

Ponavadi imajo spletne strani več dodatnih elementov, katere se splača vključiti, če želimo izboljšati uporabniško izkušnjo. Najprej je seveda porepoznavna domena, edinstvenost katere se mora uporabnikom zapisati v spomin. Lastno gostovanje je priporočljivo zaradi izboljšane varnosti in dostopa, v primeru težav. CSS3, HTML5, MySQL, Php, Javascript, MongoDB so izrazi, za katere večkrat slišite. To so programski jeziki in širok razpon orodij, knjižnic, ki jih programerji uporabljajo za lažjo dosego ciljev. Pomembno je, da je vsebina dostopna na večih brskalnikih in napravah. V primeru, da boste delali z osebnimi podatki, morate varnosti dati visoko prioriteto.

Razmislite kakšen namen ima vaša stran. Kakšno vsebino boste potrebovali? V kakšnem stilu želite imeti spletno stran? Kateri font bo najbolj primeren in berljiv? Katera družbena omrežja boste vključili? Za spremljanje spletne strani je priporočljivo imeti dostop do razne analitike in podatku o obiskih strani. Ustvarjanje spletne strani je podobno vrtnarjenju – računajte na stroške za podporo in osveževanje vsebin tudi, ko je stran že zgrajena.

Spletna trgovina

Spletna trgovina je eden najlažjih načinov, da svoje izdelke razširite med čim večjo množico. Z uporabo in razvojem lastne znamke, je mogoče predreti na nove trge.

Vzpostavitev, ustvarjanje in promoviranje spletne trgovine je izziv zase. Zavedati se morate, da je potrebno omogočiti čim lažje in čim hitrejšo dostavo, sploh če prodajate splošni publiki. Ljudje si zapomnijo vaših storitev, če so hitre, zanesljive in storjene brez dodatnih težav.

Rezervacijske platforme

Z razvojem uporabe internetnih storitev se ustvarjajo tudi novi poslovni modeli. Nosilci le teh so razna podjetja, kot na primer Uber, AirBnb, Booking.com in podobna. To prinaša učinke na že ustaljeno prakso, način s katerim potrošniki uresničujejo svoje želje in pod kakšnimi pogoji dajejo različni ponudniki svoje ponudbe v najem. Pomembne prioritete so hitrost in prisotnost, pravna varnost in upravičena zaupanja. Večkrat sam operater nima v lasti artikla ali ne opravlja storitve, temveč nudi zgolj učinkovito povezavo med potrošniki in ponudniki.

Seveda nihče ne želi, da bi te poslovne modele kopirali, se pa zato ponuja možnost testiranja malim in srednjim podjetjem, da s subvencijo prilagodijo svoje rešitve ali jih pa razvijejo nove. Zavedamo se, da je za vsak primer potrebno posebej oceniti kvaliteto storitve, domet in pričakovane učinke.

Mobilne aplikacije

Mobilne aplikacije omogočajo tudi malim in srednjim podjetjem povezavo do telefonov, ki so v žepu potencialnih strank. Na žalost ni vsaka mobilna aplikacija vredna mesta na telefonu uporabnika. Mora biti inovativna, domišljena in mora reševati dnevne probleme s katerimi se ljudje v različnih vlogah srečujejo dnevno.

Razvoj mobilne aplikacije je seveda zahteven. Potrebno jo je skrbno načrtovati in razmisliti o uporabi, napo pa je treba to idejo preliti v odlične izdelek.

KONTAKT

Smo strokovnjaki z več, kot 20 let izkušenj!

Seznam napak zaradi katerih vas Google ne uvršča na TOP pozicije.

Minimalne zahteve spletne strani, za veljaven vavčer

Tehnična izvedba
  • Omogočena mora biti uporaba in dostop uporabnikom iz vsaj enega večjega segmenta naprav: Android ali iPhone.
  • Tehnična izvedba je možna v več oblikah (t.i. native, hibridna, embedded pwa), odražati pa mora neko stopnjo kompleksnosti (ne sme biti zgolj posnetek spletne strani).
  • Varnost podatkov in stabilno delovanje.
Relevantnost
  • Mobilna aplikacija mora imeti jasen namen in smiselno reševati relevantno težavo ciljne skupine (strokovnjaki, splošna javnost, različne demografske skupine…).
  • Ni zaželeno, da je prek mobilne aplikacije objavljena zgolj ponudba izdelkov ali storitve, ki so sicer predstavljene na spletnih straneh.
Uporabniška izkušnja in vizualna ustreznost
  • Vizualna urejenost elementov med seboj (smiselne barve sheme, ustreznost tipografije, velikosti in razmerja med elementi).
  • Uporaba standardnih elementov uporabniškega vmesnika je dobra zaradi intuitivnosti uporabe. Razvoj popolnoma lastne grafične podobe je v redu, če je učinkovita.
  • Uporabniški vmesnik je smiselno zasnovan in je razviden razmislek o uporabniški izkušnji in procesih pri tipičnih scenarijih uporabe.
Lastna domena in gostovanje
  • Spletna platforma naj domuje na lastni primarni domeni ter na lastnem gostovanju, do katerega imate pravice za dostop v primeru težav.
  • Spletna platforma naj ne bo del večjega portala za objavo izdelkov ali ponudbe (npr. airbnb, booking.com,…)
Prisotnost ključnih elementov
Ključni elementi spletnih trgovin so:

  • pregledna navigacija s strukturo ponudbe,
  • podstrani z opisi ponudbe z obrazci za rezervacijo
  • podstran z opisom ponudnika,
  • podstran s kontakti,
  • noga strani s kolofonom.
Zbiranje ponudbe in proces rezeracije
  • Platforma mora biti odprta za vse, ki ustrezajo poslovnemu modelu platforme.
  • Zagotoviti je potrebno, da ima ponudnik, ki oglašuje na platformi, urejen primeren pravno-poslovni statut (pravne osebe, dopolnilne dejavnosti,…) in odvaja davke in dajatve, ki izhajajo iz redne dejavnosti.
  • Proces rezervacij mora omogočati plačila na daljavo.
Tehnična izpravnost
Med tehnične vidike, ki jih je treba nasloviti, štejemo:

  • iskalnikom prijazni spletni naslovi,
  • povečan nivo varnosti zaradi prijav uporabnikov,
  • hitrost nalaganja (< 2s v povprečju),
  • varen in vzdrževan sistem za urejanje vsebine in ponudbe rezervacijske platforme, spletne trgovine, vzdrževanje sistema za irejanje trgovine in sistema za urejanje vsebin
Mobilni prikaz
  • Ker je dostop z mobilnimi napravami v današnjem času večkrat bolj zaželen način obiska spletnih trgovin, mora platforma, poleg pogleda za namizne računalnike, omogočati tudi prilagojen prikaz na mobilnih napravah.
  • Ker je dostop z mobilnimi napravami v današnjem času večkrat bolj zaželen način obiska spletnih strani, mora spletna stran, poleg pogleda za namizne računalnike, omogočati tudi prilagojen prikaz na mobilnih napravah.
  • Ker je dostop z mobilnimi napravami v današnjem času večkrat bolj zaželen način obiska spletnih trgovin, mora spletna trgovina, poleg pogleda za namizne računalnike, omogočati tudi prilagojen prikaz na mobilnih napravah.
Prisotnost ključnih elementov
Ključni elementi spletnih trgovin so:

  • pregledna navigacija s strukturo ponudbe,
  • podstrani z izdelki
  • podstran z opisom ponudnika,
  • podstran s kontakti,
  • noga strani s kolofonom.

Primerna in učinkovita vsebina naj vključuje vsaj:

  • ključno vsebino na spletni strani, ki je ustvarjena za konkretno organizacijo oz. ponudbo,
  • viden namen in smisel vsebine,
  • primernost za širšo javnost,
  • slovnično ustrezne opise.

Ključni elementi spletnih strani so:

  • pregledna navigacija,
  • prva stran s ključno ponudbo,
  • podstran z opisom ponudnika,
  • podstran s kontakti,
  • noga strani s kolofonom.
Lastna ponudba in proces naročanja
  • Primerna ponudba naj temelji na izdelkih, ki jih ima ponudnik na zalogi oz. jih izdeluje po naročilu (brez t.i. drop-shipping)
  • Proces naročanja naj bo čim bolj standarden in prilagojen slovenskim razmeram.
  • Proces naročanja mora omogočati plačila na daljavo.
Pravna skladnost
  • Objavljeni pogoji uporabe, avtorstvo, pravice intelektualne lastnine ter izjava o varovanju zasebnosti.
  • Upoštevajte navodila GDPR glede morebitnega zbiranja kontaktnih podatkov za oglasno trženje.
  • Urejeno avtorstvo gradiv. Možna je uporaba kupljenih fotografij (t.i. stock photo) ali fotografij iz spletnih portalov, ki omogočajo zastonjsko uporabo fotografij ob omembi avtorjev (t.i. royalty free photo).
  • Če je potrebno dodajte obvestilo za strinjanje o uporabi piškotkov (t.i. cookie consent).
  • Objavljeni pogoji poslovanja, varstva potrošnika in možnosti menjave ali vračila izdelkov.

Shopping Basket

Maribor
Tržaška cesta 89
2000 Maribor

Ljubljana
Kavčičeva ulica 66
1000 Ljubljana

Pošljite nam sporočilo

Ljubljana
Kavčičeva ulica 66
1000 Ljubljana

Maribor
Tržaška cesta 89
2000 Maribor

Pošljite nam sporočilo