Tehnična izvedba | - Omogočena mora biti uporaba in dostop uporabnikom iz vsaj enega večjega segmenta naprav: Android ali iPhone.
- Tehnična izvedba je možna v več oblikah (t.i. native, hibridna, embedded pwa), odražati pa mora neko stopnjo kompleksnosti (ne sme biti zgolj posnetek spletne strani).
- Varnost podatkov in stabilno delovanje.
|
Relevantnost | - Mobilna aplikacija mora imeti jasen namen in smiselno reševati relevantno težavo ciljne skupine (strokovnjaki, splošna javnost, različne demografske skupine…).
- Ni zaželeno, da je prek mobilne aplikacije objavljena zgolj ponudba izdelkov ali storitve, ki so sicer predstavljene na spletnih straneh.
|
Uporabniška izkušnja in vizualna ustreznost | - Vizualna urejenost elementov med seboj (smiselne barve sheme, ustreznost tipografije, velikosti in razmerja med elementi).
- Uporaba standardnih elementov uporabniškega vmesnika je dobra zaradi intuitivnosti uporabe. Razvoj popolnoma lastne grafične podobe je v redu, če je učinkovita.
- Uporabniški vmesnik je smiselno zasnovan in je razviden razmislek o uporabniški izkušnji in procesih pri tipičnih scenarijih uporabe.
|
Lastna domena in gostovanje | - Spletna platforma naj domuje na lastni primarni domeni ter na lastnem gostovanju, do katerega imate pravice za dostop v primeru težav.
- Spletna platforma naj ne bo del večjega portala za objavo izdelkov ali ponudbe (npr. airbnb, booking.com,…)
|
Prisotnost ključnih elementov | Ključni elementi spletnih trgovin so:- pregledna navigacija s strukturo ponudbe,
- podstrani z opisi ponudbe z obrazci za rezervacijo
- podstran z opisom ponudnika,
- podstran s kontakti,
- noga strani s kolofonom.
|
Zbiranje ponudbe in proces rezeracije | - Platforma mora biti odprta za vse, ki ustrezajo poslovnemu modelu platforme.
- Zagotoviti je potrebno, da ima ponudnik, ki oglašuje na platformi, urejen primeren pravno-poslovni statut (pravne osebe, dopolnilne dejavnosti,…) in odvaja davke in dajatve, ki izhajajo iz redne dejavnosti.
- Proces rezervacij mora omogočati plačila na daljavo.
|
Tehnična izpravnost | Med tehnične vidike, ki jih je treba nasloviti, štejemo:- iskalnikom prijazni spletni naslovi,
- povečan nivo varnosti zaradi prijav uporabnikov,
- hitrost nalaganja (< 2s v povprečju),
- varen in vzdrževan sistem za urejanje vsebine in ponudbe rezervacijske platforme, spletne trgovine, vzdrževanje sistema za irejanje trgovine in sistema za urejanje vsebin
|
Mobilni prikaz | - Ker je dostop z mobilnimi napravami v današnjem času večkrat bolj zaželen način obiska spletnih trgovin, mora platforma, poleg pogleda za namizne računalnike, omogočati tudi prilagojen prikaz na mobilnih napravah.
- Ker je dostop z mobilnimi napravami v današnjem času večkrat bolj zaželen način obiska spletnih strani, mora spletna stran, poleg pogleda za namizne računalnike, omogočati tudi prilagojen prikaz na mobilnih napravah.
- Ker je dostop z mobilnimi napravami v današnjem času večkrat bolj zaželen način obiska spletnih trgovin, mora spletna trgovina, poleg pogleda za namizne računalnike, omogočati tudi prilagojen prikaz na mobilnih napravah.
|
Prisotnost ključnih elementov | Ključni elementi spletnih trgovin so:- pregledna navigacija s strukturo ponudbe,
- podstrani z izdelki
- podstran z opisom ponudnika,
- podstran s kontakti,
- noga strani s kolofonom.
Primerna in učinkovita vsebina naj vključuje vsaj: - ključno vsebino na spletni strani, ki je ustvarjena za konkretno organizacijo oz. ponudbo,
- viden namen in smisel vsebine,
- primernost za širšo javnost,
- slovnično ustrezne opise.
Ključni elementi spletnih strani so: - pregledna navigacija,
- prva stran s ključno ponudbo,
- podstran z opisom ponudnika,
- podstran s kontakti,
- noga strani s kolofonom.
|
Lastna ponudba in proces naročanja | - Primerna ponudba naj temelji na izdelkih, ki jih ima ponudnik na zalogi oz. jih izdeluje po naročilu (brez t.i. drop-shipping)
- Proces naročanja naj bo čim bolj standarden in prilagojen slovenskim razmeram.
- Proces naročanja mora omogočati plačila na daljavo.
|
Pravna skladnost | - Objavljeni pogoji uporabe, avtorstvo, pravice intelektualne lastnine ter izjava o varovanju zasebnosti.
- Upoštevajte navodila GDPR glede morebitnega zbiranja kontaktnih podatkov za oglasno trženje.
- Urejeno avtorstvo gradiv. Možna je uporaba kupljenih fotografij (t.i. stock photo) ali fotografij iz spletnih portalov, ki omogočajo zastonjsko uporabo fotografij ob omembi avtorjev (t.i. royalty free photo).
- Če je potrebno dodajte obvestilo za strinjanje o uporabi piškotkov (t.i. cookie consent).
- Objavljeni pogoji poslovanja, varstva potrošnika in možnosti menjave ali vračila izdelkov.
|