Tako kot pri on site optimizaciji spletne strani, je potrebno tudi vsebine spletne trgovine optimalno prilagoditi na zahteve iskalnikov.
Ključni SEO elementi spletne trgovine so:
Brez dvoma smo si enotni, da je vsem cilj uvrstiti spletno trgovino na Google-u pred konkurenco. SEO optimizacija spletne trgovine je pravi pristop k dvigu pozicije vaše trgovine med rezultati iskanja. Posledično se poveča obisk in ob dobri uporabniški izkušnji tudi prodaja. Najprej moramo poskrbeti za On page optimizacijo spletne trgovine. A še preden se lotite spreminjati vsebine na strani, naredite raziskavo ključnih besednih zvez in analizo vaše konkurence. Napačen pristop in ciljanje na napačne ključne besede lahko privede do izgube kakovostnega prometa (potencialnih kupcev).
Strategijo optimizacije in izbiro ključnih besed opravimo na podlagi Google analize, pri čemer upoštevamo ustreznost, iskalni doseg in težavnost ključne besede glede na konkurenco. Z analizo določimo:
Če se želite analize in raziskovanja ključnih besednih zvez lotili sami, si pomagate z orodji za analizo konkurence Ahrefs ali MOZ. Izbor ključnih besednih zvez boste najlažje pripravili s orodjem Keyword Explorer in Google Keyword Planner.
Izdelamo seznam in oceno on site elementov vaše spletne trgovine, ki vplivajo na Google uvrstitev.
Občutek varnosti je danes za kupce izjemnega pomena. Danes je na spletu SSL protokol (Secure Socket Layer) standard pri spletnem oblikovanju in razvoju. To je kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na svetovnem spletu. Veliko starejših internetnih strani in trgovin ga nima, zato je dobro, da bi ga dodali. Pri izdelavi novih spletnih mest pa je SSL pravzaprav nujen. Varnost, ki ga SSL nudi kupcem, je lahko tisti odločujoči razlog, da nakup opravijo pri vas.
V večini primerov ponudniki v polje Meta naslov zapišejo enak podatek kot v ime izdelka, kar je z vidika optimizacije strani izdelka napačno! Meta naslov je namreč eden najpomembnejših elementov spletne trgovine, saj določa naslov strani. Je najbolj viden med Google rezultati in je zato za optimizacijo spletne trgovine zelo pomemben. Meta naslov naj bo oblikovan tako, da bo kupcem razumljivo kaj prodajate in jih bo prepričal da kliknejo na povezavo
V Meta naslovih:
Meta opis posreduje iskalniku kratek opis vsebine artikla ali kategorije. Te podatke iskalniki najpogosteje izpišejo pod URL-naslovom strani in vplivajo tudi na optimizacijo spletne trgovine.
Meta opis:
Obiskovalec spletne trgovine želi pred nakupom pridobiti čim več informacij o izdelku za katerega se zanima. Optimizacija spletne trgovine Google-u olajša ponuditi uporabnikom najbolj kvalitetno in relevantno vsebino na iskalni niz.
Če želimo na spletu uspešno poslovati, moramo obiskovalce spletne trgovine pretvoriti v kupce. Prvi korak v tem procesu je kvalitetna in pregledna vsebina, ki kupca pelje od faze informiranja, preko navdušenja do faze zaupanja in nakupa artikla ali storitve. Zraven klasične predstavitve artiklov v trgovini, moramo uvesti tudi vsebinski marketing, ki obiskovalce spodbuja k brskanju po spletni trgovini.
Kaj naj vsebuje vsebinska stran izdelka:
SEO URL je naslov, kjer se nahaja vaš produkt ali kategorija. Optimalno oblikovani URL naslovi artiklov in kategorij oblikujejo drevesno strukturo spletnega mesta. Google izpisuje URL med Meta naslovom in Meta opisom.
Z optimizacijo internetne trgovine skušamo Google prepričati, da imamo za iskani niz na naši strani najbolj kvalitetni odgovor. To zaupanje si gradimo počasi in Google si v svoje arhive beleži mrežo URL naslovov, ki so povezani z našo stranjo. Mnoge spletne trgovine ob ukinitvi prodaje izdelka, stran izdelka popolnoma izbrišejo, kar je z vidika optimizacije trgovine slabo. Izgubite SEO vrednost, obiskovalci pa dobijo sporočilo o napaki 404.
Rešitev je več a najbolj primerno je potrebno poiskati skupaj z lastnikom trgovine.
Trajna 301 preusmeritev URL naslovov
Če je stari artikel nadomestil novi model, predlagamo stalno preusmeritev URL-ja na URL naslov novega modela. Googlu tako povemo, da želimo stari artikel nadomestiti z novim, pri tem pa se SEO ocena ohrani.
Preusmeritev v nadrejeno kategorijo
Osnovni namen te rešitve preusmeritev obiskovalcev v nadrejeno kategorijo, da jim spletna trgovina ne prikaže stran z napako 404. Če obiskovalcev ne morete preusmeriti na novi ali nadomestni izdelek v trgovini, ga usmerite v nadrejeno kategorijo.
Trajno izbrisana stran
Če ste prepričani, da želite stran z izdelkom trajno odstraniti in v trgovini nimate nadomestnih izdelkov, ki bi jih lahko ponudili obiskovalcem, lahko stran izdelka popolnoma izbrišete. URL označite s kodo stanja 410, ki Googlu pove, da je bil URL artikla trajno odstranjen in se ne bo več nikoli uporabljal.
Uporabite obstoječ URL – predlagana rešitev
Opisi izdelkov imajo informacijsko vrednost za obstoječe stranke ali obiskovalce, ki želijo o artiklu izvedeti več informacij. Na strani artikla onemogočite opcijo nakupa in obiskovalcem ponudite nov model izdelka ali druge alternativne produkte.
Na kaj paziti pri URL naslovih:
POZOR!
Če gre za obstoječo spletno trgovino, katere je Google že uvrstil v svojo zbirko povezav, ali pa imate vzpostavljene kvalitetne povezave iz drugih strani, je potrebno obvezno urediti ustrezne preusmeritve 301.
Qstom d.o.o.
Slovenska ulica 17
2000 Maribor
ID za DDV: SI21145032
Matična št.: 8181578000
Uporabne povezave
qStom d.o.o. © 2020 | Vse pravice pridržane
Maribor
Slovenska ulica 17
2000 Maribor
Ljubljana
Kavčičeva ulica 66
1000 Ljubljana