Ni važno ali ga imenujete z daljšim imenom ali s kratico, važno je, da ga uporabljate v svojo korist. HARO pravzaprav ni SEO orodje, saj je namenjen novinarjem. Zato ga velikokrat spregledamo. Ampak v resnici si želimo biti del informacij, ki jih novinarji najdejo, preberejo, spremljajo in predvsem uporabijo.
HARO deluje na zelo enostaven način. Najprej se registrirate in vpišete nekaj osnovnih informacij o vašem podjetju, strani, trgovini. Nato vsak dan prejmete tri e-sporočila, ki vsebujejo medijske povezave. Ko najdete tiste, ki so za vas ustrezne, se lahko kot vir predstavite novinarjem. Če boste pri tem uspešni in se boste z novinarji uspešno povezali, boste lahko odgovarjali na njihova vprašanja, dajali informacije, podatke o tem kar jih zanima.
Zakaj je to koristno?
- Vaše ime, ime podjetja, trgovine je ponavadi na ta način vključeno v članek ali novico in s tem pripomore k vaši prepoznavnosti ali prepoznavnosti vaše znamke
- Večinoma (vendar to ni nujno) je vključena tudi povezava (link) na vašo spletno stran
S stališča SEO sta obe zgornji dejstvi čisto zlato. HARO lahko uporabljate zastonj.