Dejstvo je, da danes vse informacije o turističnih destinacijah poiščemo preko spleta. Preberemo kritike, komentarje hotela, turističnega kampa, pre-klikamo vse slike in poiščemo lokacijo na Google Maps. Želimo si ustvarili kar se da realno sliko o kraju kamor želimo potovati. Razni tiskani katalogi in reklame, ki jih vidimo na TV sprejemnikih na nas ne naredijo takšnega vtisa kot dobro izdelana spletna stran, kjer pridobimo obilo koristnih informacij. To zelo dobro vedo tudi turistične agencije in drugi ponudniki nastanitev.
V zadnjih letih je opaziti velik porast novih spletnih strani turističnih posrednikov, ki se zavedajo pomembnosti svoje prisotnosti na spletu. Ob pravilni optimizaciji spletne strani in marketinški strategiji je spletna stran turističnega podjetja glavni vir za pridobitev strank. Če primerjamo stroške oblikovanja katalogov, tiska in dosega klasičnih analognih medijev s stroški izdelave spletne strani za turizem, je spletna stran veliko cenejši vir. Upoštevati je potrebno tudi, da so spletne strani veliko bolj prilagodljive, za samo obvladovanje rezervacij, pa ne potrebujete veliko osebja, saj so procesi v ozadju avtomatizirani.