Administracijska nadzorna plošča – OpenCart V2

Nazaj

V nadzorni plošči spletne trgovine boste porabili veliko časa. Vodili vas bomo skozi vsak element, ki ga vidite v vaši nadzorni plošči spletne trgovine. Tako boste vedeli, kaj posamezni elementi predstavljajo in kako se posamezne nastavitve uporabljajo. Začnimo pri osnovnih, ki jih vidite na začetku:

Navodila za OpenCart V3, najdete na povezavi tukaj: OpenCart V3 – Administracija: Nadzorna plošča

Tako lahko prihranite prostor in se osredotočite na vsebino, ki jo urejate. Meniji bodo še vedno na voljo, le zmanjšani bodo na levi strani zaslona.

Pod administracijskim menijem so trije grafi, ki prikazujejo pomembno statistiko naročil v vaši spletni trgovini.

So obvestila o pomembnih stvareh, kot so naročila, kupci, izdelki in partnerski program.

V novem zavihku odpre spletno trgovino, kot jo vidijo vaši kupci.

Prikaže kontaktne podatke za podporo uporabnikom. Pomoč je dosegljiva v obliki spletnega podpornega centra, email podpore in telefonske podpore uporabnikom.

Prvi v vrsti in tudi najbolj vidni elementi v admisnistracijski nadzorni plošči so štiri veliki elementi, kjer so vam hitro dostopni podatki o naročilih, prodaji, kupcih in obiskovalcih, ki so trenutno na vaši spletni spletni trgovini.

Prikazuje aktivno karto sveta s prikazom statistike prodaje in po državi. Zemljevid lahko ustrezno povečate, podrobnosti pa se prikažejo ob pomiku miškinega kazalca čez posamezno državo.

Graf prikazuje prodajne aktivnosti (naročila in novi kupci) za izbrano časovno obdobje. S klikom na ikono koledarja lahko izbirate dnevni, tedenski, mesečni in letni prikaz.

Področje vsebuje podatke o zadnjih 5 aktivnostih kupcev v vaši spletni trgovini. Zraven informacije o zabeleženem dogodku, so navedeni tudi natančni podatki o času.

Desno spodaj je področje z najnovejšimi naročil. Prikazani so ID naročila, ime stranke, status naročila, datum oddaje naročila, znesek naročila in gumb za hiter vpogled.