Sicer je priprava vsebin tukaj uvrščena na zadnje mesto, vendar je v resnici zadnji trenutek, da začnete pripravljati vsebine v fazi wireframov in grafične podobe. Takrat že veste, kje so teksti potrebni, kako dolgi morajo biti, kam bodo umeščeni. Najbolje je s pripravo vsebin pričeti takoj, ko boste začeli resno razmišljati o novi spletni strani.
Zakaj? Ker je vsebina danes spletni kralj! Brez dobre vsebine se boste izgubili v množici podobnih strani in podobnih ponudnikov. Vsebina je nekaj v kar se danes splača vložiti denar. Dobro pripravljena, taka, ki upošteva tudi SEO, bo najbolj zaslužna, da vas bodo obiskovalci na spletu našli, da bo vaša stran ne samo obiskana, ampak tudi brana.
Dobra vsebina se ne napiše čez noč, zato si zanjo vzemite čas. Če znotraj svojega podjetja nimate primernih ljudi, najemite zunanje sodelavce. Danes vam bodo nekateri izdelovalci strani nudili tudi to možnost. Morda vam bo prav to pomagalo pri izbiri ponudnika. Tisti, ki imajo znotraj svojega osebja ne samo programerje in oblikovalce, ampak tudi pisce, zelo dobro vedo, kaj je danes potrebno za izdelavo res odlične spletne strani. Tudi ta podatek naj vam pomaga pri izbiri izdelovalca spletne strani.