Nazaj

OPENCART ADMINISTRACIJA - prodaja

Prodaja v OpenCart trgovini

Vsa oddana naročila in podrobne informacije o kupcih se zapisujejo v rubriki Prodaja. Skrbnik spletnega mesta lahko upravlja z naročili in kupci, jih ročno dodaja, briše ali ureja. V primeru B2B prodaje lahko kupcem dodelite tudi skrbnika (komercialista). Skrbnika bo sistem z email sporočilom obvestil, da je njegova stranka oddala naročilo preko sistema spletne prodaje.

Kupci

Osnova vsake spletne prodaje so kupci, zato je pomembno da o njih veste čim več. V administraciji so vam v rubriki Prodaja > Kupci na voljo vse ključne informacije o kupcih. Tukaj se zraven podatkov o kupcih urejajo in beležijo še vse transakcije, IP naslovi kupcev in njihova pripadnost skupini.

Podobno kot v rubriki Prodaja > Naročila si lahko pri iskanju kupcev pomagajte z možnostjo sortiranja v tabeli ali z vpisom v ključnih elementov v iskalna polja nad tabelo. Na desni so v stolpcu »Dejanje« gumbi:

ODOBRITEV KUPCA

Če je kupca potrebno pred njegovim prvim nakupom odobriti s strani administratorja (aktivacija računa), lahko to storite s klikom na zelen gumb. Aktivirani kupci imajo gumb obarvan svetlo zeleno. Odobritev kupca lahko urejate tudi v nastavitvah kupca, do katerih dostopate na povezavi z gumbom Uredi.

PRIJAVI SE KOT KUPEC

Kot administrator spletne trgovine se lahko v trgovino prijavite tudi kot kupec. Ta opcija je namenjena preverjanju delovanja uporabniškega računa kupca in morebitni pomoči pri nakupu.

uREDI

Klik na gumb »Uredi« omogoča urejanje podatkov o kupcu, njegovih transakcijah, dodelitvi skupini kupcev, zgodovino ter IP naslove iz katerih je dostopal do svojega uporabniškega računa. 

OpenCart - Prodaja: kupci 1

Urejanje kupcev

V administraciji pod Prodaja > Kupci > Kupci lahko s klikom na gumb »Uredi« urejate kupce vaše spletne trgovine. Po že znani zasnovi, je tudi urejanje kupca sestavljeno iz več zavihkov:

splošno

Vsebuje splošne podatke o kupcih kot so kontaktni podatki, naslovi, statusi, dodeljen skrbnik in druge nastavitve, ki so določajo tip kupca.

zgodovina

Omogoča administratorju strani, da si pri izbranem kupcu beleži komentarje.

transkacije

Lastnik spletne trgovine lahko kupcu naloži dobroimetje (dobropisa). V polje »Opis« vpišite za kakšno vrsto transakcije gre (npr. vračilo kupnine), v polje »Znesek« pa znesek dobroimetja. Za potrditev kliknite na gumb »Dodaj transakcije«. Ob potrditvi se stranki na e-mail pošlje tudi obvestilo o pridobitvi dobroimetja in trenutno stanje (skupen znesek vseh dobroimetji). Če ima kupec pozitivno stanje dobroimetja, se to avtomatsko upošteva pri njegovem naslednjem nakupu (znesek za plačilo naročenih izdelkov se zmanjša za vrednost dobroimetja).

nagradne točke

Vsebuje splošne podatke o kupcih kot so kontaktni podatki, naslovi, statusi, dodeljen skrbnik in druge nastavitve, ki so določajo tip kupca.

zgodovina

Omogoča administratorju strani, da si pri izbranem kupcu beleži komentarje.

OpenCart - Prodaja: kupci 2
Play Video