Zapuščena košarica – modul

Nazaj

Zapuščena košarica je modul za spletno trgovino, ki nudi lastnikom vse potrebne informacije o nedokončanih nakupih. Vaši kupci avtomatično dobijo obvestila preko spletne pošte s povzetkom zapuščene košarice, lahko jim ponudite posebne popuste, kupone ali brezplačno dostavo. Spodaj je nekaj odgovorov na najbolj pogosta vprašanja, ki se pojavljajo ob uporabi tega modula.

 

Kadarkoli obiskovalec v vaši spletni trgovini doda izdelek v nakupovalno košarico, modul predvideva, da bo košarico zapustil in zato to zabeleži. Zatem osveži podatke vsakič, ko isti obiskovalec doda še kakšen izdelek v košarico ali tudi, če si samo ogleduje vašo spletno trgovino ali stran. Ti podatki se avtomatično izbrišejo v primeru, ko obiskovalec opravi nakup ali jih izbrišete sami kot lastnik spletne trgovine. Na ta način vam modul zagotavlja podatke o vseh izdelkih, ki jih je kupec dodal v košarico, koliko časa je brskal po vaši internetni trgovini in katera je bila zadnja stran, kjer se je zadržal, preden je spletno mesto zapustil.

Spreminjanje vsebine spletne pošte je zelo enostavno. Odpreti morate le administracijo modula, kjer kliknete na zavihek MAIL. Tukaj lahko spremenite vse: določite ali bo obiskovalec prejel popust in višino popusta. Spremenite lahko dimenzije slik izdelkov, ki jih v e-mailu pošljete kupcem. Uporabite lahko tudi vgrajen urejevalnik besedil in dodate svoj podpis ali logo oziroma vse skupaj oblikujete povsem po vaših željah in potrebah. Pripravite si lahko poljubno število predlog mailov, ki jih lahko uporabljate v različnih situacijah.

Na kratko je odgovor, DA. Modul Zapuščena košarica uporablja vse funkcionalnosti, ki jih nudi OpenCart platforma za pošiljanje kuponov. Vse informaciji, o kuponih, ki so bili poslani preko modula Zapuščena košarica lahko tako najdete pri informacijah o vseh kuponih v trgovini. Kljub temu, vam modul za lažjo uporabo nudi v svoji administraciji še dva vpogleda. In sicer: Poslani kuponi in Uporabljeni kuponi. Tu lahko najdete vse kupone, ki so bili poslani preko modula in vse, ki so bili tudi izkoriščeni. Dodane so tudi informacije o dodatnih popustih, če so bili ti na voljo skupaj s kuponi.

Kadar se obiskovalec ali kupec v vaši spletni trgovini registrira (in kasneje prijavi), so vedno na voljo vsi njegovi osnovni podatki, kot so: ime, priimek, e-mail naslov in telefonska številka. V primeru, ko vašo spletno trgovino obiskovalec obišče kot gost, pa ti podatki niso na voljo. Takrat boste med podatki zasledili napis ‘not provided’ (ni na voljo) kot je to razvidno na sliki levo. V nekaterih primerih kljub vsemu lahko dobite tudi te podatke. Če je obiskovalec kot gost vpisal te podatke v nakupovalnem procesu, ostanejo pri vas zabeleženi in vam na voljo.

Pri pisanju in pošiljanju e-mailov morate biti posebej pozorni, da jih strežniki ne uvrstijo med spam oziroma med nezaželeno pošto. Večina strežnikov uporablja filtre za prepoznavanje nezaželene pošte. V primeru, da vaša pošta ni uspešno poslana, preverite, da je taki filtri ne uvrščajo med spam in če jo  poizkušajte ugotoviti zakaj. V takem primeru ustrezno spremenite vsebino. Pri tem vam lahko pomagajo že pripravljeni vzorci e-mailov, ki so napisani tako, da jih vaši kupci lahko vedno dobijo.