Celovita rešitev z namestitvijo in osnovno prilagoditvijo modula za Google analitiko 4 v vašo OpenCart trgovino.
Čeprav bi tehnično lahko s prehodom na GA4 počakali do naslednjega leta, obstaja več razlogov, zakaj bi morali začeti zdaj.
Glede na Googlove informacije bodo prejšnji podatki v UA dostopni približno šest mesecev po prekinitvi.
1. julija 2023 bodo znamke Universal Analytics (Google Analytics 3) prenehale delovati in jih bo nadomestil Google Analytics 4. Če trenutno uporabljate Universal Analytics, toplo priporočamo, da začnete varnostno kopirati svoje podatke Google Analytics v bazo podatkov in vse potrebno preselite na GA4.
Universal Analitika(UA), ki ste jo verjetno uporabljali do sedaj zbira podatke na podlagi spletnih sej in zadetkov, ki so bodisi ogledi strani ali dogodki. Privzeto sledenje dogodkom ni nastavljeno in to morate konfigurirati ročno.
GA4 vsebuje nov model zbiranja podatkov, katerega namen je rešiti:
Drugačen model zbiranja podatkov pomeni, da številne meritve, ki ste jih bili vajeni do sedaj v nadaljne ne bodo možne.
Primer meritve, ki se spreminja, je bounce rate.
“Bounce rate” je stopnja obiskov ene strani in pomeni odstotek sej, ki se končajo brez kakršne koli interakcije na spletni strani.
GA4 nadomešča stopnjo obiskov ene strani s stopnjo dejavnosti.
Ponuja namreč izboljšane funkcije, kot so bolj podroben pregled nad podatki, boljši vpogled v obnašanje uporabnikov in bolj sofisticirana in avtomatizirana poročilna zmogljivost.
Ponuja tudi večjo prilagodljivost zbiranja podatkov, s čimer omogoča zbiranje podatkov tako na spletu kot izven spleta. Poleg tega GA4 omogoča avtomatizirano sledenje dogodkov, kar olajša merjenje interakcij uporabnikov. Da bi izkoristili vse te funkcije, boste morda morali narediti nekaj sprememb pri prehodu iz Google Analytics 3 (GA3) v GA4.
Če želite pomoč pri Google Analytics 4, Google Analytics ali čemerkoli drugem pri vašem spletnem mestu, nas kontaktirajte še danes
GA4 analitika podrobno spremlja tok uporabnika, ko ta pregledujejo spletno stran na katerikoli napravi, nato te podatke analizira.
Na voljo so osnovne metrike, ob napredni implementaciji pa pridobite več podatkov.
Vsak smiselno dodan korak vam omogoča natančno spremljanje posameznikov na strani in delovanja vaše lastne spletne strani.
Ne odlašajte s prehodom na GA4 in začnite sprejemati dobre strateške odločitve za vaš posel.
Preverite še ostale rešitve za spletne trgovine OpenCart!
Qstom d.o.o.
Slovenska ulica 17
2000 Maribor
ID za DDV: SI21145032
Matična št.: 8181578000
Uporabne povezave
qStom d.o.o. © 2020 | Vse pravice pridržane
Maribor
Slovenska ulica 17
2000 Maribor
Ljubljana
Kavčičeva ulica 66
1000 Ljubljana