Nazaj

OPENCART ADMINISTRACIJA - IZDELKI

Izdelki v OpenCart trgovini

Izdelki oz. artikli so osnovni in najbolj pomemben element vaše spletne trgovine, zato je zelo pomembno so lepo in kvalitetno predstavljeni vašim kupcem. Preden pričnete dodajati artikle, morate imeti v naprej zbrane informacije o artiklih, ki jih boste dodali v spletno trgovino. Več informacij boste podali obiskovalcem, bolj bodo informirani in večja bo realizacija nakupov v vaši spletni trgovini.

Izdelki v kategoriji
Razporedite izdelke v smiselne kategorije

Katalog: Izdelki

Seznam artiklov (Kategorije > Izdelki) vam prikazuje vse obstoječe artikle v vaši spletni trgovini. Artikli na seznamu vsebujejo sliko, ime artikla, šifro, ceno, kategorijo v katero spadajo, količino in status. V zadnjem stolpcu »Dejanje« je moder gumb za urejanje obstoječega artikla. S klikom na kvadratek v prvem stolpcu artikla boste izbrali posamezen artikel in posledično tudi vse njegove informacije. Ko je artikel označen, lahko z gumbom »Kopiraj« podvojite artikel (za lažji ročni vnos podobnih artiklov) ali pa ga z gumbom »Izbriši« odstranite iz vaše spletne trgovin.

Če želite poiskati določen izdelek si lahko pomagate z enim ali kombinacijo filtrov na vrhu seznama.

Nov artikel dodate s klikom na gumb »Dodaj novo« in preusmerjeni boste na obrazec za dodajanje novega artikla.

OpenCart V3 - Izdelki 1
Play Video

Vstavljanje novega artikla

V administraciji pod Katalog > Izdelki lahko upravljate artikle v spletni trgovini. Gumb »Dodaj novo« desno zgoraj vas preusmeri na obrazec, ki ga je potrebno izpolniti da bi dodali nov artikel.

Podobno kot pri kategorijah je tudi obrazec za vnos artikla sestavljen iz več zavihkov:

Splošno 

Izpolnite polji »Ime izdelka« in »Opis«.

  • Ime izdelka je naziv izdelka, ki je obiskovalcem strani prikazan na straneh v kategorijah, iskalnih nizih, ob naročilu…
  • Opis je tekst, ki je viden uporabnikom splete trgovine v zavihku opis za posamezni artikel. Omogoča podroben opis artikla z vnosom dodatnih obogatenih vsebin kot so povezave, video elementi,…
  • Meta oznake in opisi služijo za SEO optimizacijo artikla. Meta naslov je naslov spletne strani artikla (Page Title), ki jo iskalci (Google, Yahoo,…) prikazujejo v svojih rezultatih iskanja. SEO Heading Title je naslov, ki je na strani artikla prikazan kot naziv artikla (če želimo artikel na nivoju podrobnega prikaza poimenovati drugače, kot smo ga poimenovali v polju ime izdelka). SEO ALT Images omogoča vpis ALT teksta slike, ki se izpiše v primeru, da slike ni mogoče prikazati. SEO Title Images je naslov slike, ki jo indeksirajo spletni iskalniki. Meta opis je do 160 znakov dolg opis, ki ga iskalci prikazujejo pod naslovom spletne strain v svojih rezultatih iskanja. Meta ključne besede so z zadnjo posodobitvijo Google Penguin alogaritma brez pomena in jih ni potrebno več vpisovati. Tags ali značke so ključne besede, ki se prikazujejo pod opisom artikla in povezujejo druge artikle z enakimi ključnimi besedami.

Podatki

Določite osnovne lastnosti artikla.

  • Slika: Izpostavljena (glavna) slika artikla.
  • Šifra: Unikatna šifra izdelka s kombinacijo črk in številk (obvezno).
  • SKU: Enota za vodenje zalog artikla.
  • UPC: Univerzalna črtna koda artikla.
  • EAN: Evropska koda artikla.
  • JAN: Japonska koda artikla.
  • ISBN: Mednarodna standardna številka artikla.
  • MPN: Proizvajalčeva koda artikla.
  • Lokacija: Kje se artikel fizično nahaja.
  • Cena: Določite ceno izdelka. Vpišite ceno brez DDV-ja in za decimalno ločilo uporabite piko (.)!
  • Vrsta davka: Izberete vrsto davka v spustnem meniju.
  • Količina: Tukaj vnesete koliko izdelkov je na voljo. V polje »Manjša zaloga« vpišite vrednost, pri kateri se semaforček za prikaz zaloge obarva rumeno.  V polje »Na zalogi« vpišite vrednost, pri kateri se semaforček za prikaz zaloge obarva zeleno. V primeru, da je artikel mogoče naročiti le »Po naročilu«, odkljukajte okence za tem poljem.
  • Minimalna količina: Minimalna količina izdelka za naročilo.
  • Odštevanje zaloge: Tukaj določite ali vam spletna trgovina samodejno odšteva zalogo artikla. (Če imate recimo na prodaji 100 knjig in stranke kupijo 2, potem bo odštevanje zaloge spremenilo vašo količino tega artikla na 98)
  • Status ni na zalogi: Tukaj izberete kakšen bo status artikla, ko ga ne bo več na zalogi.
  • Dostava zahtevana: Če izdelek potrebuje dostavo izberite »da«, oz. če je ne potrebuje »ne«.
  • SEO je željeni URL naslov artikla. To polje je namenjeno optimizaciji strani na spletne iskalnike kot so Google, Bing, Yahoo,… URL naslov mora biti unikaten in ne sme vsebovati posebnih znakov ali presledkov!
  • Razpoložljivo od: Datum od kdaj bo ta artikel v prodaji.
  • Dimenzije: Vpišite velikost artikla.
  • Enota dolžine: Definirajte v katerih enotah je prikazana velikost artikla.
  • Teža: Vpišite težo artikla.
  • Enota teže: Definirajte v kateri enoti je prikazana teža artikla.
  • Status: Artikel je lahko omogočen ali onemogočen. Kadar je artikel onemogočen ga lahko urejate v administraciji vendar ni viden uporabnikom v spletni trgovini.
  • Vrstni red: Artikli so v kategorijah prikazani po abecednem vrstnem redu. Če artiklom dodelimo v tem polju številčne vrednosti, bodo razvrščeni po številčnem vrstnem redu od artikla z najnižjo do artikla z najvišjo številko.

povezave

Določite relacije artikla s kategorijami in drugimi artikli.

  • Proizvajalec: Artiklu določite proizvajalca ali blagovno znamko, ki se izpiše ob podatkih na strani artikla. Omogoča tudi iskanje in izpis artiklov na podlagi proizvajalca ali blagovne znamke. Da boste lahko artiklu dodelili proizvajalca ali blagovno znamko, jo morate najprej ustvariti v rubriki Katalog > Proizvajalci. Za dodelitev proizvajalca artiklu pričnite tipkati naziv proizvajalca v polju in ga izberite iz ponujenega seznama.
  • Kategorije: Izberite kategorije (lahko več) v katere želite dodeliti artikel. Da boste lahko artiklu dodelili kategorijo, jo morate najprej ustvariti v rubriki Katalog > Kategorije. Za dodelitev kategorije artiklu pričnite tipkati naziv kategorije v polju in jo izberite iz ponujenega seznama.
  • Filtri omogočajo filtriranje artiklov znotraj kategorije po posameznih v naprej določenih parametrih. Da boste lahko filtre dodelili artiklu, jih morate najprej ustvariti v rubriki Katalog > Filtri. Za dodelitev filtrov artiklu pričnite tipkati ime filtra v polje »Filtri« in jih izberite (lahko več) iz ponujenega seznama.

Če preko administracije upravljate več trgovin na različnih domenah, potem tukaj izberete v kateri trgovini se naj ta artikel prikazuje.

  • Prenosi: Če je artikel v obliki datoteke in jo lahko kupec prenese preko spleta (download), potem izberite datoteko, ki je vključena k artiklu. Da boste lahko datoteke za prenos dodelili artiklu, jih morate najprej ustvariti in naložiti na strežnik v rubriki Katalog > Prenosi. Za dodelitev datotek artiklu pričnite tipkati naziv datoteke in jih izberite (lahko več) iz ponujenega seznama.
  • Povezani izdelki so artikli, ki bodo prikazani na strani artikla v rubriki »Priporočamo« in bi morda bili zanimivi za potencialnega kupca. Za dodelitev povezanih artiklov pričnite tipkati naziv artikla v polje in jih izberite (lahko več) iz ponujenega seznama.
OpenCart V3 - Izdelki 2