info@qstom.si     +386 059 92 60 62

Zapuščene košarice v spletnih trgovinah so velik in resen problem za lastnike vseh spletnih trgovin.

Zadnje raziskave kažejo, da  okoli 68% nakupovalnih košaric kupci zapustijo pred dokončnim nakupom.

Z drugimi besedami, med desetimi kupci, ki so izbrali izdelek in ga dodali v nakupovalno košarico, se jih bo pred koncem nakupnega procesa kar sedem premislilo. Zagotovo ste o tem že slišali, prebrali marsikaj in si razbijali glavo zakaj do tega prihaja. Najbolje se je sprijazniti z dejstvom, da je zapuščanje nakupovalnih košaric realnost internetne prodaje. Njihovo število se celo veča in pričakovati je, da jih bo v prihodnosti še več. Največ kar lahko storimo je, da odpravimo čim več razlogov zakaj do zapuščanja sploh pride. Na drugem mestu pa skušamo kupce, ki so si premislili, privabiti nazaj na naše spletno mesto in jim pokazati, da je nakup pri nas dobra odločitev.

Uporabite ponovno trženje s spletno pošto

V kolikor želite zmanjšati posledice zapuščanja spletnih košaric in s tem povečati prodajo, potem morate uporabiti pošiljanje ciljnih e-mailov vašim morebitnim kupcem. V taka e-mail sporočila vključite piškotke. S tem bodo potem vaši oglasi vidni vsem, ki so zapustili košarico in prejeli vašo spletno pošto. Ponovno trženje je odličen način, da nazaj privabite kupce kmalu potem, ko so zapustili vašo nakupovalno košarico.

Ne skrivajte dodatnih stroškov

Najpogostejši razlog za zapuščanje košaric so dodatni stroški. Ne skrivajte nobenih dodatnih stroškov, saj boste s tem samo odbili kupce.

Najlažja rešitev tega problema je, da nimate nobenih dodatnih stroškov.

Zapuščena košarica je modul, s katerim pridobite informacije o kupcih, ki v vaši spletni trgovini niso zaključili nakupa.

Podatki o kupcu v modulu zapuščene košarice

Lahko pomagamo?

Spremenite zapuščene nakupovalne košarice v uspešno prodajo

Stroški poštnine ali dostave naj bodo jasni in lahko dostopni

Stroški dostave ali stroški poštnine so prav tako pogost razlog za prekinitev nakupnega procesa kupcev. Lahko so previsoki ali pa tako težko dostopni, da jih kupci preverijo v košarici, ki jo nato zapustijo.

Zavedati se morate, da smo spletni kupci danes razvajeni. Veliki ponudniki kot je npr. Amazon, AliExpres ali prodajalci na E-bayu ponujajo brezplačno poštnino ali dostavo. Prav zaradi tega danes kupci pričakujejo podobno tudi od vas. Če si brezplačne dostave ne morete privoščiti potem je zelo pomembno, da kupcu na jasen, enostaven in dostopen način prikažete vse stroške povezane z dostavo.

Pošljite spletno sporočilo kupcu takoj, ko zapusti vašo košarico

Ko kupec zapusti vašo košarico, imate nekaj ur časa, da ga privabite nazaj. Najbolje je, da takoj z orodjem “Zapuščena košarica” pošljete e-mail sporočilo takemu morebitnemu kupcu. Raziskave kažejo, da v prvih 24 urah 40% prejemnikov e-sporočila le tega preberejo. Ob pravilnem ravnanju jih potem 20% tudi dejansko opravi tudi nakup.

Uspešnost zapuščene košarice

Ne zahtevajte, da kupci pri vas ustvarijo račun

Danes kupci ne marajo ustvarjati računov po vseh spletnih trgovinah. To jim vzame čas in predvsem na manjših zaslonih kot so na telefonih in tablicah, je to zelo moteče. To je pogost razlog zakaj kupci vašo trgovino zapustijo in nakup opravijo pri konkurenci.

V kolikor je za vas to ključnega pomena, potem raje vključite enostavno včlanitev k vam preko socilanih medijev. Večina kupcev danes ima ustvarjen račun na Facebooku ali Googlu. Omogočite jim, da se vpišejo z njihovo pomočjo.

Ne dodajajte zunanjih povezav

Izogibajte se povezavam, ki vaše kupce peljejo drugam. S tem bodo zapustili vaše nakupovalno košarico in svelika verjetnost je, da nakupa ne bodo nikoli opravili. Najbolj pogosta napaka so povezani artilki, ki se pojavljajo v nakupovalni košarici. Povezane produkte ponujajte na straneh, kjer ponujate izdelke. V nakupovalni košarici jih raje izpustite!

Nakupni proces v 3 do 5 korakih

Bolj kot je nakupni proces kompliciran, prej bodo kupci zapustili vašo košarico. Najbolje se obnesejo tisti, ki vključujejo 3 do 5 korakov. Pazite le, da kateri od teh korakov ne vsebuje preveč polj z raznimi vpisovanji. Nakup mora biti preprost, navodila zanj pa jasna, razumljiva in jedrnata.

Ustvarite nakup z 1-klikom

Zakaj se ne bi učili pri tistih, ki so že leta nazaj odkrivali razloge za zapupščanje košaric in kako jih uspešno zmanjšati. Amazon je verjetno z nakupom z 1-klikom zaslužil miljone. Poskusite tudi vi in kupcem omogočite ta hiter nakup, kjer si sploh ne morejo premisliti!

Omogočite kupcem gumb ‘Shrani za kasneje’

Veliko kupcev želi najdene izdelke shraniti in jih kupiti ko imajo več časa ali pa jih najdejo na telefonu, nakup pa potem opravijo na računalniku. Omogočite jim to. Najlažje je s kreiranjem seznama želja ali gumbom Shrani za kasneje.

Prve ure potem, ko kupec zapusti vašo trgovino so zlate ure ponovne priložnosti. Izkoristite jih!

Dodajte SSL

Občutek varnosti je danes za kupce izjemnega pomena. Danes je na spletu SSL protokol (Secure Socket Layer) standard pri spletnem oblikovanju in razvoju. To je kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na svetovnem spletu. Veliko starejših internetnih strani in trgovin ga nima, zato je dobro, da bi ga dodali. Pri izdelavi novih spletnih mest pa je SSL pravzaprav nujen. Varnost, ki ga SSL nudi kupcem, je lahko tisti odločujoči razlog, da nakup opravijo pri vas.

Nakupovalna košarica z enostavnim urejanjem

Vaša spletna košarica mora omogočati enostavno urejanje. Dodajanje in brisanje izdelkov, spreminjanje količin, urejanje dostavnih možnosti morajo biti preprosti in hitri. Pogosta napaka, ki se pojavlja v marsikateri spletni trgovini so gumbi s katerimi z lahkoto kupci nehote izbrišejo vse kar je v košarici. Najbolje je, da se temu izognete. Največkrat se kupci v takih primerih nikoli več ne vrnejo k vam.

Spletna trgovina - košarica

Ustvarite privlačne, kvalitetne, vsebinsko polne in strokovne strani o vaših izdelkih

Ogromno časa posvečamo zapuščenim košaricam in se z njimi ukvarjamo na vse mogoče načine. Pri tem bi morali najprej razmisliti predvsem o tem kaj pride pred dodajanjem izdelkov v nakupovalne košarice. In to so strani, kjer te izdelke predstavljate. Nikoli ne smete pozabiti, da je vsebina, ki jo kupcem nudite na svojih spletnih straneh prva in najbolj pomembna pri odločitvi za nakup. Zato redno pregledujte kako izdelke predstavlja vaša konkurenca, učite se na napakah, spremljajte svetovne trende in temu primerno tudi predelajte in redno posodabljajte tudi spletne strani vaših produktov. Čas in denar, ki ga boste namenili vsebini, ki jo ponujate, bo na koncu prinesel največ dobička!