info@qstom.si     +386 059 92 60 62

Kako visoko na Google vas pripelje zgolj dobro napisana vsebina internetne strani?

 

Dobro napisana in kvalitetna vsebina je danes nujno potrebna, v kolikor želite doseči visoko mesto na spletnih iskalnikih. Je predpogoj za dobro uvrstitev, vendar ni dovolj. Glede na to, da v Sloveniji kar 95% vseh spletnih iskanj opravimo preko internetnega iskalnika Google, so kriteriji, ki jih ta svetovni velikan uporablja pri določanju uvrstitve vaše spletne strani, tisti, ki so najbolj merodajni. Googleova merila kaj je kvalitetna, berljiva in strokovna vsebina seveda niso povsem jasna. Kljub temu je znanih kar nekaj stvari, ki zvišujejo uvrstitev spletnih strani tudi potem, ko so le te že indeksirane:

1. Skrajšajte URL naslov spletne strani (Uniform Resorce Locator ali Enolični krajevnik vira):

Najvišje uvrščene spletne strani imajo URL naslov, ki vsebuje največ 50 znakov. Vsekakor je priporočljivo, da URL vaše spletne strani skrajšate oziroma že pri pisanju in izdelavi strani, člankov, referenc, opisov izdelkov in podobno upoštevate nasvet glede dolžine naslova posamezne internetne strani.

Dolg URL strani
URL naslov naj bo unikaten in čim krajši

 2. Dodajte različne oblike vsebine, ki jih vaša konkurenca ne vključuje na svojih spletnih straneh:

Vključite grafiko, grafe, animacije, interaktivne elemente, video in audio posnetke, poleg že skoraj obveznih veliko slik dobre kvalitete. Strani, ki so privlačne in interaktivne so uvrščene 2x višje.

3. Vsebina mora biti zanimiva, razumljiva in privlačna – z eno besedo berljiva!

Berljivost spletnih vsebin je danes velikokrat omenjena in težko merljiva. Kljub temu Google skuša določiti kako berljive so vsebine in boljše nagradi z višjo uvrstitvijo. Najbolje ocenjene so tiste, ki so razumljive tudi mladini (najstnikom starim okoli 15 let).

4. Ustvarite boljši in privlačnejši naslov:

Naslov spletne strani, članka, prispevka na blogu ali opisa izdelka je izjemno pomemben. Je prvi stik z obiskovalcem na svetu. V kolikor ne boste pritegnili zanimanja, bo vaša še tako dobro napisana vsebina, ostala neprebrana in neopažena.

Meta title - Naslov za Google

Dobro napisana vsebina in visoka uvrstitev na Googlu?

Uvrstite se višje na spletnih iskalnikih z našo pomočjo

5. Spletna stran naj ima dobro strukturo

Dobro strukturirana spletna stran je na prvi pogled pregledna in razumljiva. Pri pisanju vsebin je dobro uporabiti točke, odstavke, vrstice označene s številkami ali pikami in podobne zelo pregledne metode, ki so zelo všečne večini spletnih obiskovalcev.

6. Velikost pisave naj bo dovolj velika

Večja kot je velikost pisave (font) lažje je vsebina berljiva, bolj pregledna je in bralci se na takih straneh preberejo več kot na tistih kjer je pisava majhna in nečitljiva. V povprečju je velikost pisave naj višje uvrščenih spletnih straneh 15,8 px.

7. Stran naj bo hitra in odzivna!

Čas, ko se vaša internetna stran nalaga na obiskovalčevem zaslonu, je zelo pomemben. Velikost slik je ponavadi prvi razlog, zakaj se vaša stran odpira počasi. Preverite kako hitro se nalaga vaša stran, predvsem pa, da so slike ustreznih velikosti. Prav tako je pomembno kako dobro delujejo strežniki, kjer gostujete. Hitrost je pomembna! Kako je Google ocenil hitrost nalaganja vaše spletne strani lahko preverite z Google Page Speed Test.

Google Page Speed test
Preverite hitrost strani z Google Page Speed

8. Spletna stran mora biti vizualno privlačna

Vključite pregledne in zanimive slike. Internetne strani, ki so uvrščene na prva mesta, jih imajo v povprečju kar 9! Ljudje smo zelo vizualno orientirani, zato nas vsebine, ki vsebujejo veliko slik, ki so razgibane, bolj pritegnejo kot suhoparni teksti.

9. V spletno stran vključite sliko vsakih 75 do 100 napisanih besed

Število slik resnično močno vpliva na to kako brane so vaše vsebine. Bolj kot so brane, bolj kot jih ljudje sami delijo naprej na sosialnih omrežljih, večji bo vaš doseg. S tem bo tudi vaša uvrstitev na spletnih iskalnikih strmo naraščala.

10. Naj bodo spletne strani dolge!

Internetne strani, prispevki, opisi, ki se nahajajo na prvem mestu iskalnikov imajo povprečno 2.416 besed. Dolžina je še vedno zelo cenjena. Pri tem morate kljub vsemu zelo paziti, da so vsebine brane, saj je enako omembno tudi, da obiskovalci na vaši strani ostanejo čim dalj in resnično preberejo kar ste jim ponudili. Google vse bolj ocenjuje tudi berljivost, ne samo število besed. Pri pisanju morate najti pravo ravnovesje med dolžino in kvalitetno vsebino. Ne podrejajte kvalitetnega, privlačnega, razumljivega pisanja temu, da na silo dosežete določeno število besed.

11. Ustvarite zunanje povezave (link out)

Ustvarite povezave z drugimi spletnimi stranmi, prispevki. Strani uvrščene na prva mesta spletnih iskalnikov imajo 2x več povezav, kot tiste, ki se uvrščajo slabše. Prispevki, ki omenjajo v svojih objavah 3 do 5 ljudi (ali druge strani), dosežejo 3 do 5x več deljenj na spletu (shares), kar izjemno poveča doseg vaših objav.

URL povezave

12. Vključite  vsaj eno visoko (pravokotno) sliko

Spletne strani, ki so uvrščene na prvo mesto iskalnikov, imajo vključeno vsaj eno sliko, ki je visoka vsaj 800 px. Take slike omogočajo tudi lažje povezave na vaše spletne vsebine.

13. Fotografije, ki jih objavite na spletni strani naj bodo profesionalne

Spletne vsebine, ki vključujejo kvalitetne in profesionalne fotografije, dosežejo mnogo več delitev (shares) na vseh spletnih medijih. S tem dosežete mnogo več spletnih bralcev in kupcev. Danes je na voljo velika izbira kvalitetnih fotografij po zmernih cenah.

Slike naj bodo profesionalne

Pri objavljanju spletnih vsebin, pa naj gre za spletno stran, trgovino, opise izdelkov, ki jih prodajate, novice, prispevki, članki, komentarji ali samo pripombe, bodite pozorni na zgoraj omenjene nasvete. Poskrbite, da so vaše internetne vsebine optimizirane (vključite SEO čimprej, najbolje že pri samem oblikovanju in načrtovanju vsebin). Vsebina je kralj! To je izrek, ki ga nikar ne pozabite. Nikoli ne žrtvujte kvalitetnega in berljivega pisanja, za na silo optimizirano vsebino, kjer mrgoli ‘ključnih besed’, ki pa so same sebi namen. Na tak način ne boste dosegli visokih mest na prvi strani iskalnika Google.