Zapuščena košarica 1
Zapuščena košarica 1

Modul Zapuščena košarica

Modul Zapuščena košarica, vam bo pomagal obiskovalce, spremeniti v kupce

  • Kje in kdaj so kupci zapustili nakupovalno košarico
  • Avtomatično bo potencialnemu kupcu poslan e-mail
  • Ponudite lahko dodatne ugodnosti, tudi popust v primeru zaključka nakupa

67% nakupovalnih košaric je zapuščenih

Večina kupcev, ki brska po vaši internetni trgovini, izbere izdelek in ga doda v nakupovalno košarico, a nakupa ne bo opravila. Morda so vašo trgovino zapustili na sredini nakupovalnega procesa. Morda, ob vpisovanju podatkov. Morda, ob končnem izračunu cene, poštnine in dajatev?

Zapuščena košarica 3

KONTAKT

Ali tudi vam uhajajo kupci, ki so obiskali vašo spletno trgovino?

Pomagali vam bomo zapuščne košarice spremeniti v nakupe

Informacije in analiza

Vse zapuščene košarice v vaši spletni trgovini, so shranjene na posebnem seznamu. Tu lahko vidite vse informacije, ki so potrebne za analizo izgubljenih nakupov. Zbrani so podatki o obiskovalcih, kaj so dodali v košarico, koliko časa so si ogledovali vašo spletno trgovino, kaj so si ogledali nazadnje in IP naslov obiskovalca.

Zapuščena košarica 1
Zapuščena košarica 5

Avtomatično poslana e-obvestila

Nastavite lahko kdaj in kakšna obvestila bodo poslana obiskovalcem, ki so zapustili nakupovalno košarico v vaši spletni trgovini. Izbirate lahko med mnogimi že predlaganimi vsebinami, lahko pa jih seveda tudi sami poljubno oblikujete v prodajni newsletter in dopolnite vsebino s pomočjo WSIWYG urejevalnika, ki je večjezičen. Obvestila so lahko poslana avtomatično, ali pa jih pošiljate ročno.

Pošljite obiskovalcem popust v obliki preproste kode

Modul Zapuščena košarica vam omogoča, da obiskovalcem, ki so vašo spletno trgovino zapustili preden so opravili nakup, v poslanem e-mail sporočilu avtomatično pošljete kodo za popust in jih tako motivirate k zaključku nakupa.

 
 
Zapuščena košarica 6

Urnik e-mail obvestil

Sestavite urnik koliko časa po zapustitvi nakupovalne košarice bo obiskovalec od vas prejel avtomatično e-mail obvestilo.

Oblikujte popuste

Lahko se odločite za določen znesek, lahko za procent nakupne vrednosti, lahko popusta sploh ne ponudite. Sami lahko določite, kaj in kako boste ponudili svojim obiskovalcem.

Možnosti popustov

Določite ali bodo vaše ponujene kode za popuste veljale le za en izdelek, za celoten nakup ali za izdelke v nakupovalni košarici.

Statistika

Statistika vam prikaže informacije o zapuščenih košaricah, o kuponih in kje so obiskovalci največkrat prekinili proces nakupa.

Brezplačna poštnina

Podobno kot popuste lahko obiskovalcem avtomatično ponudite brezplačno poštnino ob naslednjem nakupu. Brezplačna poštnino je lahko določite posebej ali jo ponudite skupaj s popustom.

Spremljanje prodajnih konverzij

Ta del modula vam omogoča natančno spremljanje ali je po prejetju vašega e-mail obvestila kupec opravil nakup, kdaj ga je opravil in kaj je kupil.

Modul na nadzorni plošči

Zapuščene košarice so pomemben del prodaje, zato si lahko v meni nadzorne plošče dodate modul Zapuščena košarica in s tem lažje upravljate z njim.

Izdelki v zapuščeni košarici

V vaša e-mail obvestila lahko avtomatično dodate vse izdelke, ki so bili v nakupovalni košarici preden je obiskovalec prekinil proces nakupa.


Shopping Basket

Maribor
Slovenska ulica 17
2000 Maribor

Ljubljana
Kavčičeva ulica 66
1000 Ljubljana

Pošljite nam sporočilo