E-mail sporočila končajo med nezaželjeno pošto?

Nazaj

Pošiljanje e-mail sporočil kupcem in obiskovalcem spletnih mest je izjemno učinkovit način obveščanja in uspešne prodaje. Večina brskalnikov ima filtre s katerimi preverjajo ali so e-mail sporočila t.i. spam-i ali nezaželjena pošta. Prav zaradi tega je potrebno poskrbeti, da vaša obvestila pridejo do vaših obiskovalcev in kupcev. Spodaj je navedenih nekaj najbolj pogostih vprašanj, ki se nanašajo na uspešno pošiljanje sporočil in nasveti, kako preveriti vaša sporočila in napisati taka, da bodo dosegla vaše prejemnike.

 

Tega nikoli ne morete zagotoviti. Lahko pa učinkovito izboljšate vaše možnosti in si zagotovite, da bodo vaša sporočila prejelo čim večje število vaših obiskovalcev, kupcev ali strank. Pri tem si najlažje pomagate s testiranjem vaših e-mail sporočil.

Zagotovo je vaš cilj, da na testiranju vaših e-mail sporočil dosežete najboljši rezultat, kar je v primeru predlaganega Spam testa 10/10. Na ta način boste zagotovili, da bodo vaša sporočila zares dosegla čimvečje število prejemnikov. Doseči popoln rezultat je sicer težko. Z nekaj popravki  lahko dosežete boljši rezultat in s tem tudi bolj učinkovito obveščanje vaših kupcev, obiskovalcev ali strank.

Testirana sporočila bodo morda dobila odličen rezultat, pa še vedno končala med spam-i pri določenih osebah. Do tega prihaja predvsem zaradi različnih urejevalnikov spletne pošte, kot so G-Mail, Yahoo, Hotmail in drugi. Vsi dopuščajo individualne nastavitve. To v praksi pomeni, da lahko uporabnik sam določeno spletno pošto uvrsti v spam. Na to ne moremo vplivati.
Filtri za preverjanje spam-ov ali nezaželjene pošte delujejo na različne načine.

Verjetno niste vedeli, da je več e-pošte blokirane, kot pa med spam-i oziroma med nezaželjeno pošto. Taka sporočila enostavno povsem izginejo. Če ste ugotovili, da se to dogaja z vašimi sporočili, potem je vzrok najverjetneje ta, da se je vaš strežnik znašel na t.i. črnem seznamu. To pomeni, da so vsa sporočila poslana iz tega strežnika, blokirana. V tem primeru vam ne preostane drugega, kot da zamenjate strežnik oziroma vaš način pošiljanja e-pošte.

SpamAssassin je eden izmed bolj znanih in uporabljenih filtrov za nezaželjeno pošto. Zelo znani so tudi SPAMfighter, Cloudmark DesktopOne, MailWasher,ChoiceMail,iHateSpam in drugi. To so filtri, ki lahko ustavijo vaša elektronska sporočila, zato je priporočljivo poznati, kaj je tisto, kar vpliva na njihovo uvrščanje e-pošte med spam. Dobri testi za preverjanje e-pošte imajo tako preverjanje že vključeno in se tudi redno posodabljajo.

V kolikor vaša sporočila ne dosegajo vaših prejemnikov, je zagotovo dobro, da jih preverite s katerim izmed testerjev, ki so na voljo. Po našem mnenju najboljši je Treehouse, ki ga najdete na naslednji povezavi: https://www.mail-tester.com.

Test za e-mail sporočila Treehouse