info@qstom.si     +386 059 92 60 62

Optimizacija spletnih strani zahteva redno spremljanje in prilagajanje on-site in off-site SEO dejavnikov. Pri on-site optimizaciji WordPress spletne strani vam bo Yoast SEO vtičnik v veliko pomoč!

SEO optimizacija spletne strani je pomembna zaradi njenega vpliva na to, kako dobro bo naša stran ali trgovina razvrščena v rezultatih iskanja. Boljša bo SEO optimizacija, višje bomo na seznamu zadetkov iskalnikov Google, Yahoo in Bing.

Pri tem, ko v Google brskalnik vpišemo določen iskalni niz, nam Google vrne tudi do 1.000.000 in več rezultatov. Podjetja morajo izbirati edinstvene in nove pristope za doseganje čim boljših rezultatov skozi “organsko iskanje”. Od kakovosti optimizacije je odvisno, kako kvalitetno vsebino bo videl uporabnik in kakšna bo uporabniška izkušnja.

Kako z nastavitvijo domene in WordPress URL-jev

Naj bo domena z www. ali brez www?

Pri izdelavi spletne strani se vam najprej verjetno poraja vprašanje, imeti stran na domeni z www ali brez?
Ali bo to kako vplivalo na SEO in razvrstitev na spletu? Ne bo, tukaj ni dvoma.

Zakaj potem spletne strani uporabljajo domene z www?

Vse do pred kratkim je bila uporaba domene www standard, a danes temu ni več tako. Večina spletnih strani še vedno uporablja domeno z www, saj smo uporabniki po več letih uporabe navajeni tipkati www. pred domeno. Nekatera podjetja, tudi zaradi morebitnih tehničnih zapletov, raje uporabljajo domeno z www predpono, saj domene (brez www) tehnično ne morejo imeti CNAME zapisa, da bi lahko preusmerili promet.

Ali bo stran uporabljala domeno z www ali ne, je stvar vaše izbire. Kakšen je vpliv domene z ali brez www na SEO pa lahko preberete na podporni strani “Domena Z WWW ali BREZ WWW“.

V Google Search konzoli  lahko nastavite, katero opcijo domene naj Google prikazuje v rezultatih iskanja. Tudi z vidika SEO optimizacije priporočamo nastavitev te opcije. V primeru uporabe vtičnika Yoast SEO za WordPress, pa bo le ta s canonical linki poskrbel, da bo Google pravilno indeksiral vašo spletno stran.

Google search konzola

Nastavitev URL povezav

Po privzetih nastavitvah ustvarja WordPress URL povezave, ki niso po priporočilih Googla. URL povezave morajo biti čiste in berljive, tako za uporabnike, kakor tudi za spletne pajke. URL-ji strani naj ne vsebujejo dinamičnih znakov, posebnih parametrov in če je le mogoče, naj bo njihova dolžina do 115 znakov.

WordPress privzeti URL-ji imajo vrinjen datum:  https://www.qstom.si/2017/10/30/vzorčni prispevek/
Priporočena nastavitev WordPress trajnih povezav: https://www.qstom.si/vzorčni prispevek/
Z uporabo Yoast SEO vtičnika bodo URL-ji uporabnikom in iskalnikom prijazni: https://www.qstom.si/vzorcni-prispevek/

Da bodo URL povezave vaših WordPress strani v skladu s priporočili spletnih iskalnikov, nastavite “Trajne povezave” v meniju “Nastavitve” na opcijo “Ime prispevka“.

URL-ji v WordPressu

 

V kolikor je vaša spletna stan že indeksirana s strani Googla, se o spremembi posvetujte s SEO strokovnjakom, saj se bo URL struktura strani spremenila. Povezave lahko brez pravilnih preusmeritev postanejo neuporabne in uporabniki ne bodo mogli doseči željenih vsebin na vašem spletnem mestu.

Namestitev Yoast SEO vtičnika za WordPress

Če ste lastnik WordPress spletne strani vam vsekakor priporočamo namestitev Yoast SEO vtičnika, ki vam bo močno olajšal in poenostavil optimizacijo vaših strani. Z Yoast-om boste imeli popolni nadzor nad on-site optimizacijo, pomagal vam bo pripraviti vsebino na ključne besedne zveze, ki bo prijazna do uporabnika, kakor tudi do spletnih iskalnikov.

Optimizacija s Yoast SEO za WordPress

 

Postopek namestitve Yoast SEO vtičnika v WordPress je zelo preprost.
V administraciji vaše WordPress spletne strani izberite v meniju “Vtičniki” opcijo “Dodaj“.  V iskalno polje desno vpišite ključno besedo “yoast SEO” in počakajte trenutek, da se vam prikažejo rezultati.

Namestitev in aktivacija
Med zadetki poiščite vtičnik, preverite ali je kompatibilen z vašo različico WordPress-a in kliknite na gumb “Namesti zdaj“. Po namestitvi, ga aktivirajte s klikom na gumb “Aktiviraj“.

Inštalacija Yoast SEO vtičnika

Nastavitev vtičnika in SEO parametrov
Vtičnik sam ne bo naredil optimizacije namesto vas! Da vas bo lahko vodil in opozarjal na pravilno nastavitev SEO parametrov, morate Yoast vtičniku povedati za kakšno spletno stran gre. V meniju izberite “SEO” in sledite Yoast SEO čarovniku za nameščanje, ki vas bo vodil skozi nastavitve po korakih.

Nastavitev Yoast vtičnika

Uporabljajte ključne besede

Pri izdelavi posamezne strani, se vedno osredotočite na ključne besede ali besedne zveze za katere želite, da bi vaša stran bila visoko uvrščena v iskalcih. Priporočamo, da vsebino gradite okoli ene ali dveh ključnih besed, saj je zelo težko z eno stranjo dosegati visoke pozicije v Google-u na več različnih iskalnih nizih.

Pomembno je, da se osredotočite na ključno besedo, tako na spletni strani, kot tudi v naslovu. V kolikor je možno, postavite ključno besedo na začetek naslova, kar bo imelo večjo težo pri iskanju. Ključne besede v naslovu ne vplivajo samo na SEO, temveč tudi na CTR (razmerje med prikazi in kliki). Dobro strukturirani naslovi povečajo CTR tudi za do 20% ali več!

Z uporabo Yoast SEO vtičnika, lahko za vsako spletno stran, kategorijo, izdelek ali tag nastavite ključno besedo. Pri urejanju vsebine vam bodo nato v Yoast zavihku na voljo analitični podatki, ki vas bodo usmerjali, da bo vaša stran SEO optimizirana na izbrano ključno besedo.

Yoast SEO zavihek

Ne ponavljajte in prekomerno uporabljajte ključne besede, saj bo Google vašo stran označil kot “keyword stuffing in vas celo kaznoval, namesto da bi stran uvrstil visoko na seznam rezultatov! Google označuje »keyword stuffing« strani pri katerih zazna prekomerno uporabo ključnih besed ali številk z namenom, da bi poskušali manipulirati z uvrstitvijo spletne strani v rezultatih iskanja na Google.