info@qstom.si     +386 059 92 60 62

Cenik izdelave spletne trgovine

Cena izdelave spletne trgovine je v največji meri odvisna od obsega funkcij in orodji. Jedro spletne trgovine predstavlja osnovna različica, ki jo nato prilagajamo in dopolnjujemo za doseganje ciljev prodaje.

Cena izdelave spletne trgovine

Za lažje razumevanje in izračun informativne cene izdelave spletne trgovine smo pripravili izhodiščne različice spletnih trgovin za katere prejmemo največ povpraševanj. Vsako od različic je mogoče nadgraditi in dopolniti z orodji, ki uporabnikom omogočajo hitro in učinkovito vodenje e-trgovine, kupcem pa najboljšo uporabniško izkušnjo. Ne glede na izbrano različico spletne trgovine, je trgovina že pripravljena na SEO optimizacijo, prilagojena za delovanje na mobilnih telefonih in opremljena s CMS administracijskim vmesnikom. 

Cena za spletno trgovino Small Business

Osnovo spletne trgovine smo poimenovali Small Business, ki je prvi korak k spletni prodaji.

Vsebuje osnovna orodja zato je primerna za mala podjetja in samostojne podjetnike, ki želijo na spletu prodajati manjše število izdelkov. Kaj pomeni manjše število izdelkov? Toliko, kot ste jih pripravljeni ročno urejati, število njihovih naročil, pa je še obvladljivo preko administracije trgovine. Vsa obdelava naročil in artiklov se opravlja neposredno v skrbniškem vmesniku spletne trgovine.

V ceni Small Business trgovine je všteto:

  • Napreden spletni skrbniški vmesnik z vsemi orodji za upravljanje spletne trgovine

  • Vnos neomejenega števila produktov in kategorij

  • Vnos lastnosti in opcij izdelkov (teža, barva, velikost,..)

  • Kreiranje poljubnega filtra za iskanje izdelkov

  • Akcije in količinski popusti

  • Plačila: po povzetju, nakazilo na TRR

  • Dostava: Brezplačna dostava, obračun po ceniku glede na težo

  • On-site SEO optimizacija trgovine, vsebinskih strani, artiklov in kategorij

  • Responsive design, ki grafično prilagaja prikaz trgovine na napravo s katero obiskovalec brska po njej (mobilniki, tablice,..)

  • Nakup kot gost ali s prijavo

  • Možnost dodatnih orodij in jezikov 

Small Business

€1.190

brez DDV

Cena spletne trgovine Enterprise

Spletna trgovina Enterprise je nadgradnja osnovne trgovine Small Business.

Je odlična osnova za hitro rastoča podjetja, ki potrebujejo prilagoditve spletne trgovine poslovnim potrebam. Širok nabor osnovnih funkcij omogoča hitro in avtomatizirano delovanje. Napredna SEO orodja in možnost ustvarjanja podpornih predstavitvenih strani (landing pages, cornerstone pages,..), novic ali bloga bodo vašo spletno trgovino pripeljala na višja mesta v Google-u.

Enterprise trgovina zajema:

  • Napreden spletni skrbniški vmesnik z vsemi orodji za upravljanje spletne trgovine

  • Vnos neomejenega števila produktov in kategorij

  • Vnos lastnosti in opcij izdelkov (teža, barva, velikost,..)

  • Kreiranje poljubnega filtra za iskanje izdelkov

  • Akcije in količinski popusti

  • Plačila: po povzetju, nakazilo na TRR

  • Dostava: Brezplačna dostava, obračun po ceniku glede na težo

  • On-site SEO optimizacija trgovine, vsebinskih strani, artiklov in kategorij

  • Responsive design, ki grafično prilagaja prikaz trgovine na napravo s katero obiskovalec brska po njej (mobilniki, tablice,..)

  • Nakup kot gost ali s prijavo

  • Možnost dodatnih orodij in jezikov 

Dodatne funkcije v primerjavi s Small Business

  • Napredna pametna košarica

  • Blagajna/Zaključek nakupa na eni strani (One Page Checkout)

  • SEO Enterprise modul za avtomatiziran vnos meta podatkov in SEO URL-jev

  • Plačila: po povzetju, nakazilo na TRR/UPN, PayPal standard

  • Dostava: Brezplačna dostava, obračun po ceniku glede na težo, osebni prevzem

  • Možnost dodatnih modulov za sinhronizacijo podatkov s CRM ali računovodskimi programi

Enterprise trgovina

€1.790

brez DDV
Dodaten nabor funkcionalnosti za hitro in avtomatizirano poslovanje podjetji s potrebo po prilagoditvah orodij in spletne trgovine njihovim poslovnim ciljem.

Strošek izdelave B2B spletne trgovine

B2B spletne trgovine poleg prilagoditev funkcij in orodji za B2B kupce, zahtevajo tudi vzpostavitev neposredne komunikacije s CRM programi podjetja.

Cilj Business to Business spletne trgovine je olajšati delo, prihraniti čas, kupcem omogočiti 24/7 dostop do ažurnih informacij, spletno naročanje in izločiti napake, ki nastajajo pri osebnih naročilih. Pri izdelavi B2B spletne trgovine se seveda najde še kup drugih želja in idej, s katerimi lahko procese naročanja kupcem olajšamo, podjetjem pa omogočimo hitrejše in bolj pregledno obdelavo naročil.

Lasnosti B2B spletne trgovine:

  • Napreden spletni skrbniški vmesnik z vsemi orodji za upravljanje B2B spletnega sistema

  • Vnos neomejenega števila produktov in kategorij

  • Vnos lastnosti in opcij izdelkov (teža, barva, velikost,..)

  • Kreiranje naprednih filtrov za iskanje izdelkov

  • Akcije, količinski popusti, zaloge

  • Plačila glede na veleprodajni cenik

  • Dostava po pogodbi

  • On-site SEO optimizacija trgovine, vsebinskih strani, artiklov in kategorij

  • Responsive design, ki grafično prilagaja prikaz trgovine na napravo s katero obiskovalec brska po njej (mobilniki, tablice,..)

  • Prijava za poslovne partnerje

  • Prilagoditev informacij vsakemu uporabniku posebej

  • Vpogled v zalogo in statuse naročil

  • Povezava z lokalnim CRM sistemom za sinhronizacijo podatkov s B2B spletno trgovino

  • Sistem avtomatiziranega obveščanja o poteku naročila

  • Možnost dodatnih orodij in jezikov 

B2B trgovina

€3.490

brez DDV
Izboljšajte učinkovitost podjetja z digitalizacijo B2B poslovanja preko spleta. Neposredna povezava z vašim CRM sistemom omogoča 24/7 podporo vašim kupcem in zmanjša napake pri oddaji naročila.

Spletne trgovine povečujejo prodajo in prepoznavnost!

Izkoristite trend rasti spletne prodaje tudi vi.

Stroški spletne trgovine

Osnovne stroške spletne strani delimo na obratovalne  in vzdrževalne stroške. Obratovalni stroški spletne trgovine so tisti stroški, ki nastajajo v povezavi s delovanjem trgovine (stroški ažuriranja, zakup strežnika, domen, off-site optimizacija,…). Vzdrževalni stroški so stroški, ki so posledica zagotavljanja nemotenega delovanja spletne trgovine. Med njih štejemo posodabljanja programske kode, prilagajanja na spletne brskalnike, on-site optimizacija, optimizacija podatkovnih baz za hitrejše delovanje, itd. Zraven osnovnih stroškov internetne trgovine, lahko nastanejo še stroški marketinga in promocij.

Tako, kot je v naprej nemogoče natančno določiti strošek izdelave spletne trgovine, so tudi stroški obratovanja spletne trgovine odvisni od tega, kako široko in agresivno se bomo lotili prodaje na internetu. Še največji pokazatelj je trg sam, zato pred izdelavo spletne trgovine priporočamo izdelavo Google revizije konkurence. Na podlagi te analize lahko predvidimo, kako močna je vaša konkurenca in kaj vse bi bilo potrebno postoriti, da boste na svojem področju med TOP ponudniki.

Informativne cene stroškov internetne trgovine

Spletna trgovina je grajena na modularni osnovi, kar pomeni, da njeno funkcionalnost in orodja za uporabnike prilagajamo njihovim potrebam ter ciljem. Tako izdelamo spletno trgovino, ki je optimalno prilagojena tako naročniku, kot ciljnim kupcem.

Gostovanje

> 10 €

mesečni strošek
Gostovanje na zanesljivih strežnikih z Up Time nadzorom za maksimalno dosegljivost trgovine. Strošek je odvisen od velikosti trgovine in potrebnih strežniških zmogljivosti za zagotavljanje optimalnega delovanja in dobro uporabniško izkušnjo.

Vzdrževanje

> 80 €

mesečni strošek
Ceno vzdrževanja določa obseg funkcionalnosti in orodji trgovine za katera moramo redno skrbeti in jih posodabljati. V ceni vzdrževanja spletne trgovine je zajeto tudi redno varnostno kopiranje in prilagajanje trgovine na zakonodajo.

Analiza

> 190 €

enkraten strošek
Da bi dosegali visoko pozicijo v iskalnikih kot je Google, je potrebno skrbeti za odpravo dejavnikov, ki negativno vplivajo na pozicijo vaše spletne trgovine. Priporočamo, da se tehnična analiza opravi po vsaki večji spremembi ali vsaj na 6 mesecev.

Storitve in orodja spletne trgovine

Prodaja paketov

Prodaja izdelkov v paketih po vzoru spletne trgovine Amazon.

Datalab PANTHEON

Sinhronizacija spletne trgovine z ERP programom Datalab PANTHEON.

Newsletter

E-mail sistem za ciljno usmerjena sporočila in povečanje prodaje z re-marketingom.

Minimax

Povezava računovodskega programa Minimax in spletne trgovine.

Hitro urejanje

Hitro in enostavno urejanje artiklov v spletni trgovini.

Microsoft Dynamics

Avtomatiziran prenos podatkov med spletno trgovino in Microsoft Dynamics NAV.

Opuščene košarice

Nadzor nad opuščenimi košaricami zmanjša opustitev za 35%!

Analiza trgovine

Odkrivanje napak, ki zmanjšujejo obisk in prodajo spletne trgovine.

Vnos vsebin

Strokovni vnos in oblikovanje vsebin z upoštevanjem on-line SEO pravil.