info@qstom.si     +386 059 92 60 62

Dobra vsebina na spletu je tisti čarobni trik, ki prinese

bralce, obiskovalce, kupce, reklame in željeni uspeh!

 

Izvirna, kvalitetna, strokovna in berljiva vsebina je najboljši način, da predstavite sebe, svoje podjetje, svoje produkte na spletu tako, da bodo dosegli željeno publiko in kupce. S kvalitetno vsebino si lahko pridobite zaupanje bralcev, v očeh obiskovalcev postanete strokovnjak in hkrati ohranjate človeški stik, ki se danes na spletu velikokrat izgubi.

Vaš blog, drugi blogi in skupine

Danes ima večina blogov omogočeno komentiranje. V kolikor ste napisali odličen, kvaliteten prispevek z vsebino, ki se tematsko ujema z vsebino nekega drugega bloga, lahko v komentarju omenite svoj pripevek in dodate tudi povezavo. To je dober način za promocijo vašega bloga in s tem vašega spletnega mesta. Dobro je, da je vaš komentar pozitiven. Tako bodo tudi drugi z večjim veseljem dobre kometarje namenili tudi vam.

Priporočljivo je, da sami ‘sledite’ popularnim blogom in čimvečkrat napišete korektne, argumentirane in jedernate komentarje. V nekaterih lahko dodate povezavo na vaš blog. Bralci takim povezavam velikokrat sledijo. S tem si lahko hitro povečate vaš doseg in vidnost na spletu. Hkrati si lahko ustvarite tudi dober sloves in s tem dvigujete ugled vaše znamke, vašega imena, vašega bloga…

Spletne strani kot so LinkedIn ali Facebook omogočajo svojim članom, da postavljajo vprašanja. Če se pridružite kakšni tematski skupini, redno prebirajte vprašanja bralcev. Podobno kot komentarji v blogih, so odgovori na taka vprašanja izjemno učinkoviti. V kolikor ste prepričani, da je vaše znanje dovolj dobro in, da v vašem blogu bolj izčrpno govorite o neki tematiki, dodajte tudi povezavo.

Blog in kako vpliva na vidnost

Kako do profesionalno oblikovane vsebine?

Trudimo se, da so rešitve učinkovite in primerne vašim potrebam

RSS viri

RSS viri (Rich Site Summary ali zgoščeni povzetek strani) so enostaven način s katerim se naročite na določen blog. Podobno, kot bi se naročili na revijo ali časopis. Za uporabo RSS-a potrebujete poseben program za branje RSS Reader. Obstaja mnogo RSS Reader programov, ki so na spletu na voljo zastonj. Najbolj uporabljen je program z imenom Feedly. Podobno so dobri so tudi DiggReader, NewsBlur, Inoreader, The Old Reader, Feeder in drugi. Ko se enkrat vpišete, ni potrebno, da obiskujete vse posamezne spletne strani. Enostavno uporabite vaš RSS Reader in videli boste vse  prispevke z določeno tematiko, ki so bili objavljeni na vseh teh spletnih straneh, odkar ste se zadnjič prijavili.

RSS program Feedly
Feedly RSS

Seveda je priporočljivo, da to ponudite tudi svojim bralcem in obiskovalcem. Ponudite jim možnost, da se naročijo na vaš RSS vir. S tem boste zagotovo dvignili vrednost vašega podjetja. Lahko si ustvarite sloves strokovnjaka, zvečate prepoznavnost vaše znamke, povečate prodajo. Pri tem se morate zavedati, da je vse to odvisno od tega, kako kvalitetna je vsebina vaših prispevkov. Nikoli ne smete pozabiti dejstva, da je danes vsebina resnično kralj, na kateri lahko gradite uspeh.

Kljub temu, da RSS viri v zadnjih letih niso več tako popularni, zadnje raziskave kažejo, da jih uporablja 20% tistih, ki iščejo vsebine na svetovnem spletu. Prav tako jih uporabljajo vse kvalitetna spletna mesta, ki ponujajo strokovno, berljivo vsebine in informacije.

Kvaliteta vsebine in vidnost na spletu

Dobro napisana vsebina kaže bralcem in obiskovalcem vašega spletnega mesta, da ste strokovni in izkušeni. S tem lahko zagotovo zvišate vrednost vaše znamke, podjetja in vas samih, v kolikor ste pisec takih vsebin. Vendar to ni samo po sebi dovolj, da bi bili tudi dovolj vidni na spletu. Strokovnosti morate vsekakor dodati tudi berljivost in vizualno privlačnost. Najbolj pomembno je, da za večji dosegi in boljšo vidnost uporabite vse kar je danes na svetovnem spletu na voljo. Torej pokažite svoje znanje in izkušnje, uporabite vsa socialna omrežja, vse informativne medije, komentarje na različnih blogih, odgovarjajte na vprašanja in izkoristite RSS vire. Tako boste lažje in hitreje pritegnili širšo publiko, dosegli boste več spletnih obiskovalcev in bralcev. Čas in delo, ki ga boste vložili, vam bo tako zagotovo povrnjeno tudi z znatnim dvigom ROI (Return on investment ali Donosnost naložbe). Ne glede na to ali se ukvarjate s prodajo ali spletno stranjo, ki nudi informacije in bi radi pritegnili podjetja, ki bi se pri vas reklamirala. Vsako zvečanje vidnosti in dosega, vam bo zagotovo dvignilo tudi končni uspeh.

Dobra vsebina je vse kar pritegne bralce